Auta pro novináře
Každý motoristický nadšenec se vždy těší na uvedení nového modelu své oblíbené značky.
Pak dalším bodem o který se zajímáme je samozřejmě novinářské testování již v reálném provozu. Sledujeme spotřebu, jízdní vlastnosti a další parametry, kde samozřejmě každého zajímá něco.
Samozřejmě, automobilka ví, že toto sledování je velice dobrou reklamou a vlastně je čtenář či divák za ni ještě i rád a těší se na ni. Proto se automobilka rozhodla těchto skutečností využít, tedy spíše zneužít, jak poznáme za chvíli.
Představme si, že si hned po uvedení tohoto modelu ho již objednáváme a jdeme si pro něho. Předají nám klíče a jedeme na první výlet. Brzy však ale zjistíme, že spotřeba co uváděli novináři se nám nepodařila dosáhnout ani za nic na světě. Pak třeba půjdeme dále a budeme měřit zrychlení z 0 na 100km/h – také se nedostaneme na hodnoty uvedené novináři.
Takto budeme zkoumat další a další parametry a zjistíme, že málo který z nich je v našich reálných podmínkách dosažitelným...
Odbornící říkají, auto není ještě „zajeté“ to se srovná, ale najíždíme další a další kilometry a ono nic, případně jen maličko se něco srovnalo ale naprostá většina parametrů ne. Ti hloubavější z nás si uvědomí skutečnost, že ale novináři nedostávají k testům auta zajetá, dostanou nové auto a s nulou na tachometru přeci, jak my, jako já...
Proč tomu tak je? Proč to dělají? Stalo se vám to?
Již jsme napověděli výše – firma bere novinářské vozy jako reklamní.
Aby byla dobrá reklama, pak je zřejmé, že auto musí být nejlepší a mnohem lepší než to od konkurence.
Proto si výrobci vypomáhají různými triky.
V dnešní době elektroniky se zvýšení výkonu a snížení spotřeby děje úpravou softwaru, takže to není ani drahá záležitost jako bývala dříve v době „železa“ v autech.
Jízdní vlastnosti se upravují dále montáží sportovních pružin a tlumičů. Na vozy se nazouvají ty nejlepší pneumatiky. Montují se větší brzdové kotouče a sportovní brzdiče s destičkami. Nastavují se softwary i pro převodovky, pokud je vozidlo vybaveno automatickou převodovkou. Samozřejmostí jsou sportovní filtry vzduchu a další vymoženosti, které vždy mají jeden jediný cíl a to je ukázat světu, že toto auto je to nejlepší...
Je zřejmé, že zákazník v reálu toto nikdy od výrobce nedostane. Zákazník dostává obyčejné auto, které je tzv. Produkční.
Proto nikdy nedosáhne žádných parametrů jako novináři. Toto ale již automobilce nevadí, auto jste již koupili a o to jediné šlo přeci...
Novináři splnili poslání jež bylo od nich očekáváno a čekáme na další nový a zas samozřejmě lepší model...
Tak se to neustále opakuje, automobilka připraví nový trik, novináři opět ho zpropagují a zákaznící utrácejí za něco úplně jiné, než jim bylo ukazováno...
Krásné, že...
Doufám, že mi bude odpuštěno těch fotografií z různých "auto" akcí... BTW již tyto triky výrobců nejsou novinkou, dějí se dlouhodobě, dokonce v dobách Jaguárů co byl ještě skutečně Jaguár... (To zelené co v něm sedím pro upřesnění)
Mějte krásné podzimní dny plné pohody
David Koukol
David Koukol
Doživotní...? Náplň automatu atd?
Neustále na servisu zodpovídám dotazy týkající se takzvaně "doživotní" náplně, nejčastěji v automatické převodovce... jak to tedy je skutečně?
David Koukol
David Koukol - šmejd a nebo jen někdo úmyslně škodí?
Již jsem měl od Vás spoustu dotazů ohledně jedné z recenzí, ohledně pana Kamila Kouly. Píše jak jsem ho poškodil a zde tedy přináším materiály a každý může mít svůj názor...
David Koukol
Naftu nebo benzín?
Mnoho z vás mi píše, co si mám vlastně koupit? Nafta nebo benzín, když jezdím jen málo...Co je pro mne lepší?
David Koukol
Nechci zaplatit, ale chci dobré auto...!?
Trend nejen poslední doby... a je to jen na každém z nás...Co s tím uděláme? Necháme to jak to je a nebo pokusíme něco změnit? Pokud změnit, pak toto má smysl, ale začít musíme každý u sebe...
David Koukol
STK a stáčení tachometrů?
Jaká je situace nyní? A vůbec je to k něčemu? Jistě jste si všimli, že mnoho pisálků se chytlo hozené rukavice ve smyslu toho, že by STK mělo učinit přítrž stáčení tachometrů, díky jejich zaznamenávání a posléze další kontrole.
Další články autora |
Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici
Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...
Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl
Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...
Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování
Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...
Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci
Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...
Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město
Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...
Nikdy nekončící hrozba. Finsko si zvyká na nový vztah s Ruskem
Ozbrojení finští pohraničníci na běžkách střeží východní část země, nejnovější a nejdelší hranici...
Lesy chce předat mnichům bez soutěže. Smlouvu nachystal starosta předem
Premium Mohlo to být jedno z rozhodnutí, jakých města jako osmitisícové Milevsko udělají ročně stovky....
Stavební úřady se děsí novely, mluví o nejistotě a nabírají nové pracovníky
Stavební úřady napříč republikou se obávají reformy stavebního zákona. Kvůli nárůstu práce tak...
VIDEA TÝDNE: Potvrzený trest pro Feriho, živořící děti a Kobajašiho veleskok
Soud v Praze tento týden potvrdil exposlanci Dominiku Ferimu tříletý trest za znásilnění. Strážníci...
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč
- Počet článků 47
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2131x
Můžete moji práci sledovat zde: https://www.facebook.com/autoautacz/
a nebo zde: https://www.facebook.com/kladivonaautobazary/
Sledovat mne můžete také zde (můj osobní profil) https://www.facebook.com/david.koukol.3
Můj web s kontakty je zde: http://auto.proweb.cz/
Budu rád, když mi tam napíšete třeba nějaký námět, čím se zabývat, co zlepšit, atd.
Také sháním nadšence do týmu. Kdo by chtěl toto dělat, přihlaste se.