Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

První majitel nemůže stočit tachometr???

Inspiraci k dnešnímu článku jsem získal při ranním telefonátu klienta, jenž chtěl po mne abych mu dovezl Mercedes ML...  

Ranní telefonát v zkratce:

...dobrý den, chtěl bych si od vás nechat dovézt auto, konkrétně Mercedes ML...kolik stojí dovoz? Sdělil jsem pánovi, za kolik auto dovezu, chtěl cenu komplet se vším prověřením, dovozovou STK, zkrátka takzvaný "full servis". Asi se mu to zdálo moc, neboť pán začal říkat, že to vyjde nastejno, jako koupit zde. Asi myslel, že mám dotace jako pan "Bureš"...bohužel nemám...

Sdělil jsem pánovi ještě stav automobilů u nás s porovnáním s těmi v Německu. Nato pán mi řekl, že jeho nikdo podvést nemůže, protože on si vždy kupuje auto od prvního majitele...

Tímto telefonát skončil a já měl co dělat abych nevyprskl smíchy a nemusel pak čistit přední okno v autě...

Nějak již jsem nechtěl pánovi vysvětlovat, že i první majitel může vždy před dovozovou STK nechat stočit kilometry, stejně jako majitel druhý a třetí, stejně jako majitel padesátýosmý...

Navíc první majitel když kupuje nové, tak za těch pár let auto ztratí nejvíc z ceny a tudíž i logicky má největší důvod stočit, pokud nechce rozhazovat, v případě Mercedesu ML i miliony...

Pokud jste četli předešlý blog, pak je všem jasné, že první majitel v České Republice neznamená první majitel celkově. Automobil si mohlo v zahraničí užít třeba 10 majitelů a zde u nás bude vždy po dovozu majitel první. Po omlazení dokonce bude sedět i rok...

Nejhorší nebo nejlepší, jak se to vezme, že toto vše se skutečně děje.

Kdo chce kam, pomožme mu tam. Pán asi žije v devadesátých letech, kdy se skutečně dovážely auta z Německa a byly opravdu levnější než zde. Dnes tomu tak není, v mnohých případech je v Německu cena stejná, či vyšší, než u nás. Důvody proč tomu tak je jsem popsal výše a čtenář je najde i mých dalších článcích. Je to celá široká souvislost.

Všem mým čtenářům přeji větší míru poznání reality a pěkné již zimní dny a kolama dolů!

David Koukol

Autor: David Koukol | pondělí 5.12.2016 17:16 | karma článku: 24,45 | přečteno: 1791x
  • Další články autora

David Koukol

Doživotní...? Náplň automatu atd?

Neustále na servisu zodpovídám dotazy týkající se takzvaně "doživotní" náplně, nejčastěji v automatické převodovce... jak to tedy je skutečně?

12.8.2022 v 15:10 | Karma: 0 | Přečteno: 76x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

David Koukol - šmejd a nebo jen někdo úmyslně škodí?

Již jsem měl od Vás spoustu dotazů ohledně jedné z recenzí, ohledně pana Kamila Kouly. Píše jak jsem ho poškodil a zde tedy přináším materiály a každý může mít svůj názor...

14.4.2022 v 10:35 | Karma: 6,24 | Přečteno: 205x | Ostatní

David Koukol

Naftu nebo benzín?

Mnoho z vás mi píše, co si mám vlastně koupit? Nafta nebo benzín, když jezdím jen málo...Co je pro mne lepší?

23.7.2019 v 13:07 | Karma: 11,17 | Přečteno: 1499x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

Nechci zaplatit, ale chci dobré auto...!?

Trend nejen poslední doby... a je to jen na každém z nás...Co s tím uděláme? Necháme to jak to je a nebo pokusíme něco změnit? Pokud změnit, pak toto má smysl, ale začít musíme každý u sebe...

23.3.2019 v 10:07 | Karma: 14,94 | Přečteno: 1097x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

STK a stáčení tachometrů?

Jaká je situace nyní? A vůbec je to k něčemu? Jistě jste si všimli, že mnoho pisálků se chytlo hozené rukavice ve smyslu toho, že by STK mělo učinit přítrž stáčení tachometrů, díky jejich zaznamenávání a posléze další kontrole.

18.10.2018 v 20:16 | Karma: 14,51 | Přečteno: 860x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2131x
Vždy mne bavila auta a svět okolo nich, bohužel čím hlouběji jsem poznával tento obor, tím více problémů jsem potkával. Nejen problémů ale i podvodů. Proto jsem se rozhodl podvody odhalovat, pojmenovávat je a také ale hledat řešení. Nechci si výsledky nechat jen pro sebe. Proto tu jsem.

 

Můžete moji práci sledovat zde: https://www.facebook.com/autoautacz/

a nebo zde: https://www.facebook.com/kladivonaautobazary/

Sledovat mne můžete také zde (můj osobní profil) https://www.facebook.com/david.koukol.3

Můj web s kontakty je zde: http://auto.proweb.cz/

Budu rád, když mi tam napíšete třeba nějaký námět, čím se zabývat, co zlepšit, atd.

Také sháním nadšence do týmu. Kdo by chtěl toto dělat, přihlaste se.

Seznam rubrik