Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Nový trend jak ošidit kilometry v autě?

Pomalu se internetem začíná šířit nová nabídka stáčečů tachometrů. O co jde? Jak to funguje? A proč stáčeči mají novou nabídku?

Vážení přátelé,

kdo čte pravidelně mé články, ví, že se zabývám odhalováním podvodů v oblasti automobilismu, zároveň ale se snažím na vše najít řešení, které bývá až překvapivě jednoduché...

Na internetu se můžete setkat s nabídkou jako je zde v obrázku:

Při zadání pojmu "servis tachometrů", nahrazujícího pravdivý termín "stáčení tachometrů", za který by pravděpodobně v případě přistižení při činu mohl stáčeč být trestán, se občas objeví pojem "blokátor načítání km" nebo "blokace načítání ujetých km" atd...

Jde o jednouchý princip se stejným efektem. Zatímco při stáčení přijede klient k stáčeči s ohromným nájezdem, který chce snížit, zde přijíždí preventivně dopředu a zablokuje se načítání nájezdu.

Polopaticky a jinak.

Stáčení znamená, že přijedete k tomuto "šikulovi" s nájezdem 400.000km a on vám vyrobí během 10minut nájezd 100.000km.

Blokace znamená, že přijedete k tomuto pánovi s nájezdem např: 50.000km a pak již jen jezdíte, ale máte stále na tachometru vždy 50.000km.

Je to principielně to samé, jen vzato z druhé strany. Takže je patrné, že i v tomto "byznysu" jde velice vývoj kupředu a je stále na co si dávat pozor.

Jak se nenachytat?

- pokud vozidlo nemá kompletní dokumentaci a vyplněnou servisní knihu, nekupovat!!!

- pokud prodejce nechce předat předem VIN a číslo protokolu poslední STK nekupovat!!!

- pokud prodejce předá dokumentaci a je několik kontrol za sebou v různých termínech se stejným nájezdem, je to přesně toto blokování km

- doporučuji opět raději se tomuto efektivně vyhnout nákupem vozu z Německa, kde toto nemají zapotřebí

 

Závěrem postřeh z tohoto týdne, kdy jsem byl v Německu pro Mercedes A-classe s nájezdem 131.000km.

Prodávající byl Jordánec, žádný Němec. Velice ale slušný a kultivovaný. Neměl problém předem zaslat VIN a kompletní info o voze. Při kontrole na místě vše sedělo a souhlasilo s přecházející online kontrolou, kterou vždy před cestou dělám. Auto jsme tudíž koupili a při čekání na úřadě jsme se bavili o autech a všem možném.

Tento Jordánec tmavé pleti se mě také ptal, proč to auto nestáčím. Opětoval jsem otázkou - a proč bych měl? On mi řekl, což mne zarazilo, jakou jako Češi již máme reputaci i mezi těmito opovrhovanými lidmi - vy Češi vždy přijedete pro Oktávku, Superba nebo Fábii a pokaždé chcete aby mělo více jak 400.000km a stáčíte na 100.000km přeci. Bylo mě trapně...

Tak jse mu řekl, že nejsem standardní Čech, nekupuji Škodu ale Mercedes a nemám zapotřebí stáčet a ani nemohu, když mám sebou klienta, majitele nového vozu, který mi vidí pod ruce. Vysvětlil jsem mu, že jedině tak se to dá dělat opravdu poctivě...

Pokýval hlavou a řekl, že on by toto udělat nemohl, hned by ho řešila Bundes Polizei...Prý závidí ten výdělek, co asi na tom mají, jinak by to nechtěl dělat..

Tolik k rozhovoru s Jordáncem, který pro mnohé by zřejmě byl potenciálním podvodníkem díky své barvě pleti a my bílí co??? Je to naše ostuda, je to ostuda nejen toho kdo stáčí aby vydělal a byl levný, ale hlavně je to ostuda jeho zákazníků a jejich hlouposti, že to koupí...

Tolik pozdrav z Německa a zítra po dovozové STK přihodím na Facebook foto slíbeného Mercedesu...

David Koukol přeje krásný večer čtrvrté adventní neděle

 

Autor: David Koukol | neděle 18.12.2016 17:36 | karma článku: 28,71 | přečteno: 2937x
  • Další články autora

David Koukol

Doživotní...? Náplň automatu atd?

Neustále na servisu zodpovídám dotazy týkající se takzvaně "doživotní" náplně, nejčastěji v automatické převodovce... jak to tedy je skutečně?

12.8.2022 v 15:10 | Karma: 0 | Přečteno: 76x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

David Koukol - šmejd a nebo jen někdo úmyslně škodí?

Již jsem měl od Vás spoustu dotazů ohledně jedné z recenzí, ohledně pana Kamila Kouly. Píše jak jsem ho poškodil a zde tedy přináším materiály a každý může mít svůj názor...

14.4.2022 v 10:35 | Karma: 6,24 | Přečteno: 205x | Ostatní

David Koukol

Naftu nebo benzín?

Mnoho z vás mi píše, co si mám vlastně koupit? Nafta nebo benzín, když jezdím jen málo...Co je pro mne lepší?

23.7.2019 v 13:07 | Karma: 11,17 | Přečteno: 1499x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

Nechci zaplatit, ale chci dobré auto...!?

Trend nejen poslední doby... a je to jen na každém z nás...Co s tím uděláme? Necháme to jak to je a nebo pokusíme něco změnit? Pokud změnit, pak toto má smysl, ale začít musíme každý u sebe...

23.3.2019 v 10:07 | Karma: 14,94 | Přečteno: 1097x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

STK a stáčení tachometrů?

Jaká je situace nyní? A vůbec je to k něčemu? Jistě jste si všimli, že mnoho pisálků se chytlo hozené rukavice ve smyslu toho, že by STK mělo učinit přítrž stáčení tachometrů, díky jejich zaznamenávání a posléze další kontrole.

18.10.2018 v 20:16 | Karma: 14,51 | Přečteno: 860x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Exposlanec ODS Šťastný, lékař bývalého prezidenta, se pokouší za ANO o návrat

23. dubna 2024  12:26,  aktualizováno 

Pražské ANO ve středu rozhodne, zda zkusí vrátit do nejvyšších pater politiky Borise Šťastného,...

Začaly vypovídat poškozené. Vyslechnout si je Cimický k soudu nepřišel

23. dubna 2024  11:02,  aktualizováno  12:47

V případu psychiatra Jana Cimického, který čelí obžalobě z několika znásilnění a desítek případů...

Jste pryč, když jiní umírají? Ukrajinci v branném věku přišli o konzulární služby

23. dubna 2024  12:37

Ukrajina přestala poskytovat konzulární služby ukrajinským občanům v branném věku, kteří pobývají v...

Bezdůvodně napadl děti na zastávce a v tramvaji. Agresora policie dopadla záhy

23. dubna 2024  12:16

Napadení dvou skupin dětí krátce po sobě šetřili v polovině dubna policisté v Praze Řepích. Nejprve...

  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2131x
Vždy mne bavila auta a svět okolo nich, bohužel čím hlouběji jsem poznával tento obor, tím více problémů jsem potkával. Nejen problémů ale i podvodů. Proto jsem se rozhodl podvody odhalovat, pojmenovávat je a také ale hledat řešení. Nechci si výsledky nechat jen pro sebe. Proto tu jsem.

 

Můžete moji práci sledovat zde: https://www.facebook.com/autoautacz/

a nebo zde: https://www.facebook.com/kladivonaautobazary/

Sledovat mne můžete také zde (můj osobní profil) https://www.facebook.com/david.koukol.3

Můj web s kontakty je zde: http://auto.proweb.cz/

Budu rád, když mi tam napíšete třeba nějaký námět, čím se zabývat, co zlepšit, atd.

Také sháním nadšence do týmu. Kdo by chtěl toto dělat, přihlaste se.

Seznam rubrik