Proč v Česku nekoupíte dobré auto?

9. 03. 2017 21:12:57
Již se touto problematikou zabývám delší dobu, pravidelní čtenáři mých blogů vědí. Dnes chci zmínit jeden fenomén spojující bazaristu s jeho klientem...

...a jaký že to je fenomén je?

Slevu slevu slevu...

Ano, neříkejte, že jste se stímto nesetkali...ruku na srdce, nezkusili jste při nákupu auta něco usmlouvat?

Vždyť to tak krásně hřeje u srdce, ten pocit, jak jste nad prodávajícím vyzráli, jak jste ho připravili o zisk a on je teď chudák v mínusu...

Krásně české, že?

A co kvalita toho, co jste zakoupili? Zajímala vás? Nebo pouze výše slevy a dobrý pocit?

Ale nechci zde rozebírat jen kupujícího, chci zmínit prodejce, bazaristu.

Jak on nakupuje? Zajímá ho kvalita, aby ji mohl poskytovat dále? Chce svým zákazníkům nabízet to nejlepší a nebo jen "vyrejžovat" maximum a zákazník má smůlu?

Zde připojuji printscreen. Je z inzerátu na jeden můj dovoz...

Už slyším ty komentáře - zkusil to, no a co... Ano no a co, to je přesně to co si říkám o výši jeho představované slevy. Mne ale zaujalo to, co jsem v textu podtrhl červeně. Výkupu je jedno v jakém stavu auto je? Prostě sleva a více nás nezajímá.

Přeložil jsem si to do češtiny - Chci auto o kterém vím, že vypadá pěkně, je mi jedno jestli se zákazníkovi rozsype, to mi je jedno, potřebuji ale vydělat...50.000kč....A to za předpokladu, že bude nabízet za stejnou cenu jako já...

Tady ještě inzerát třeba ze sbazaru.

Takže pane Svoboda, u nás nepochodíte. Nás klienti zajímají, chceme aby auta od nás jezdila a ne pouze zisk. Samozřejmě bez zisku se nedá dělat vůbec nic, to bych nenapsal ani tento článek, když bych neměl na čem, že...

Ale tak nějak všeho s mírou.

Ale to je třeba jen můj subjektivní názor.

Zajímá mne ten Váš. Koupili by jste si auto v takovémto bazaru, kde jim je jedno v jakém stavu je auto?

Závěre pro rýpaly a obhájce bazaristů:

Netvrdím, že takto postupují všichni a všechny bazary, asi jsou i tací, co neřeší zisk a prioritou je zájem zákazníka, bez ohledu na vlastní prospěch, kdo ví...Jsme dospělí a můžeme mít každý nějaký názor. Já ho již mám, právě díky kontrolám, které jsem již u těchto prodejců s vámi absolvoval.

Přeji pěkný den

David Koukol

Autor: David Koukol | čtvrtek 9.3.2017 21:12 | karma článku: 18.25 | přečteno: 1799x

Další články blogera

David Koukol

Doživotní...? Náplň automatu atd?

Neustále na servisu zodpovídám dotazy týkající se takzvaně "doživotní" náplně, nejčastěji v automatické převodovce... jak to tedy je skutečně?

12.8.2022 v 15:10 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 75 | Diskuse

David Koukol

David Koukol - šmejd a nebo jen někdo úmyslně škodí?

Již jsem měl od Vás spoustu dotazů ohledně jedné z recenzí, ohledně pana Kamila Kouly. Píše jak jsem ho poškodil a zde tedy přináším materiály a každý může mít svůj názor...

14.4.2022 v 10:35 | Karma článku: 6.24 | Přečteno: 203 |

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 19 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 12.17 | Přečteno: 227 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 16.59 | Přečteno: 388 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 5.02 | Přečteno: 104 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 30.88 | Přečteno: 574 | Diskuse
Počet článků 47 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2130

Vždy mne bavila auta a svět okolo nich, bohužel čím hlouběji jsem poznával tento obor, tím více problémů jsem potkával. Nejen problémů ale i podvodů. Proto jsem se rozhodl podvody odhalovat, pojmenovávat je a také ale hledat řešení. Nechci si výsledky nechat jen pro sebe. Proto tu jsem.

 

Můžete moji práci sledovat zde: https://www.facebook.com/autoautacz/

a nebo zde: https://www.facebook.com/kladivonaautobazary/

Sledovat mne můžete také zde (můj osobní profil) https://www.facebook.com/david.koukol.3

Můj web s kontakty je zde: http://auto.proweb.cz/

Budu rád, když mi tam napíšete třeba nějaký námět, čím se zabývat, co zlepšit, atd.

Také sháním nadšence do týmu. Kdo by chtěl toto dělat, přihlaste se.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...