Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Chci slevu na auto, nedáš? Tak to mě naštveš!!!

Nadpisem by se asi dala shrnout komunikace s klientem, kterého rozlítil fakt, že jsem nechtěl přistoupit na jeho cenovou nabídku. A to až tak, že si raděj koupí jinde a o dost dražší - ale s pocitem slevy :D  

Nejprve tedy zde zám screen inzerátu, na který klient odpovídá...

V popisu inzerátu je vše co je třeba aby jste chápali další děj níže. Jedná se o mailovou komunikaci.

Pokus o slevu skoro 30.000kč...

Moje odpověď...byl jsem nějak sprostý, nebo drzý? Nebo snad jen vadila pravda se zamítnutím slevy?

Pán okomentoval slovy "No comment", což by bylo stejné, kdyby nepsal vůbec - OK. Asi potřeboval vyjádřit kdoví co...

Takto jsem zareagoval na jeho přístup. No comment mám na lidi, co chtějí slevu, ještě ani auto neviděli...Lidí co jedou se mnou do německa a cestou se baví o tom, že jestli se pokusíme usmlouvat mám hodně, samozřejmě, že se pokušíme smlouvat, ale až když jsme u auta, třeba najdeme nějakou chybu. Zatím ale většinou lidé sami uznali, že auto v takovém stavu v česku neviděli a je jim trapné smlouvat, přesto se pokusím a někdy dají slevu, někdy dají 100Euro, jindy 200Euro, ale 1.000Euro? Pěkná představa...Někdy samozřejmě je to Fest Preis a je konečná...Fest Preis je totiž i případ tohoto vozu v německu...

Nevím z jakého důvodu, ale informuje mne o tom, že mu někde udělali super nabídku za 600.000kč...Ok auto o rok mladší a o kilometrech se může diskutovat. Stejně tak se může diskutovat, jestli předváděčka má 2.000km, jestli tak malý nájezd odpovídá či nikoli. Jestli předváděčka, kde se vysřídalo mnoho řidičů, co chtěli ukázat, co auto dokáže, je zrovna to TOP, co by každý chtěl? To je k diskuzi, stejně tak, jestli v německu nelze za tuto cenu sehnat také a třeba v lepší výbavě? Kdyby klient byl slušný, tak bych se pro něho tam rád podíval a případně dal nabídku...takto bohužel...

Moje rýpnutí, klient prvotně sháněl auto z dovozu, je tedy zřejmé, že asi ví proč...Najednou změna a chce auto z česka... úsměvné...

Nevim kde a z čeho pán usoudil, že stáčím, když jsem ho jen informoval že právě toto nedělám - asi Chemtrails? Nebo neznámý mozkový pochod...

Tak jsem mu potvrdil, že opravdu každý není jako já... Auto mu přeji, ještě více aby skutečně nebylo stočené a nesypalo se...

Přesně podle přísloví, kdo chce kam, pomožme mu tam...

Snažím se auta dělat opravdu poctivě, vše řešit na férovku, nic netajit a nemlžit a toto mám od nějakých lidí asi jako poděkování...

Mějte lepší lidi okolo sebe a přeji krásný víkend!

David Koukol
 

Autor: David Koukol | sobota 11.3.2017 10:24 | karma článku: 12,19 | přečteno: 702x
  • Další články autora

David Koukol

Doživotní...? Náplň automatu atd?

Neustále na servisu zodpovídám dotazy týkající se takzvaně "doživotní" náplně, nejčastěji v automatické převodovce... jak to tedy je skutečně?

12.8.2022 v 15:10 | Karma: 0 | Přečteno: 76x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

David Koukol - šmejd a nebo jen někdo úmyslně škodí?

Již jsem měl od Vás spoustu dotazů ohledně jedné z recenzí, ohledně pana Kamila Kouly. Píše jak jsem ho poškodil a zde tedy přináším materiály a každý může mít svůj názor...

14.4.2022 v 10:35 | Karma: 6,24 | Přečteno: 205x | Ostatní

David Koukol

Naftu nebo benzín?

Mnoho z vás mi píše, co si mám vlastně koupit? Nafta nebo benzín, když jezdím jen málo...Co je pro mne lepší?

23.7.2019 v 13:07 | Karma: 11,17 | Přečteno: 1499x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

Nechci zaplatit, ale chci dobré auto...!?

Trend nejen poslední doby... a je to jen na každém z nás...Co s tím uděláme? Necháme to jak to je a nebo pokusíme něco změnit? Pokud změnit, pak toto má smysl, ale začít musíme každý u sebe...

23.3.2019 v 10:07 | Karma: 14,94 | Přečteno: 1097x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

STK a stáčení tachometrů?

Jaká je situace nyní? A vůbec je to k něčemu? Jistě jste si všimli, že mnoho pisálků se chytlo hozené rukavice ve smyslu toho, že by STK mělo učinit přítrž stáčení tachometrů, díky jejich zaznamenávání a posléze další kontrole.

18.10.2018 v 20:16 | Karma: 14,51 | Přečteno: 860x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

Naftová auta zdarma!!!

Naftová auta zdarma - tolik k poptávce zmatených klientů díky machinacím médií...A jak to je v Německu skutečně?

26.7.2018 v 9:59 | Karma: 10,03 | Přečteno: 916x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

2018 a opakování ať je lépe...

Vážení přátelé, nejprve přijměte přání k Novému roku, ať je lépe než ten minulý...Aby nezůstalo jen u přání, tak s tím pojďme něco udělat a to hned teď...

1.1.2018 v 18:57 | Karma: 11,85 | Přečteno: 667x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

Auta v inzerci...

Asi je málokdo, kdo by někdy nekupoval automobil na inzerci a nebo naopak se ho tam pak nesnažil prodat...

18.11.2017 v 13:52 | Karma: 11,85 | Přečteno: 1393x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

Auta - podvody a pravda musí pryč...

Dlouho jsem nenapsal žádný článek, nebylo moc času, předělávám dílnu a tak psaní muselo na čas ustoupit konstruktivnější činnosti. Nicméně dnes píši po čase proto, že část mé práce, kterou konám skrze Facebook je opět zablokována.

3.8.2017 v 20:32 | Karma: 22,35 | Přečteno: 1386x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

Jak si říkají o podvedení...

Zdravím vás přátelé, dlouho jsem nenapsal další článek, dnes mi ale jeden klient opět dal podmět, tak zde pěkně začerstva máme ukázku inteligence jednoho zákazníka...

21.5.2017 v 14:39 | Karma: 11,36 | Přečteno: 1040x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

Co mají tato auta společného?

Dlouho jsem tu nic nepsal. Měl jsem zato, že napsáním těch několika předešlých blogů je jasno, všichni to přečetli a tudíž se ten náš trh s auty konečně změní...a ono ne... :)

3.5.2017 v 20:06 | Karma: 9,35 | Přečteno: 501x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

Jak si klient říká o podvedení?

Vážení přátelé, při psaní tohoto článku, mi je tak trochu smutno, smutno z hlouposti či tuposti některých z nás. Podvodníci mají žně a já se už vůbec nedivím...

28.3.2017 v 13:46 | Karma: 22,67 | Přečteno: 2161x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

Nejen bazarista je neslušný...

Proč takový nadpis? Důvod je jednoduchý. Zaměřuji se na kontroly automobilů v bazarech a u prodejců abych chránil vás klienty. Zveřejnuji výsledky nálezů a za to mám poděkování, které dnes zde zveřejním...

12.3.2017 v 12:15 | Karma: 14,17 | Přečteno: 637x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

Proč v Česku nekoupíte dobré auto?

Již se touto problematikou zabývám delší dobu, pravidelní čtenáři mých blogů vědí. Dnes chci zmínit jeden fenomén spojující bazaristu s jeho klientem...

9.3.2017 v 21:12 | Karma: 18,49 | Přečteno: 1800x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

Zaměřeno na autoservisy...

Abychom tu neřešili pouze stáčení, omlazování a další podvody které se vícemeně dějí u příležitostí nákupů vozidel, tak zde máme jednu záležitost, která může potkat každého z nás, občas prostě servis potřebujeme...

22.2.2017 v 18:27 | Karma: 24,74 | Přečteno: 1876x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

Další smutný rekord stočení tachometru...

Stáčí se a zřejmě bude, díky databázím by člověk skoro řekl, že by se mohl tento nešvar pomalu eliminovat až zmizet...

20.2.2017 v 13:29 | Karma: 13,72 | Přečteno: 786x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

Stáčí se v Německu nebo ne?

Již jsem popsal mnoho "papíru" na téma stáčení, myslím že nejsem jediný, kdo na téma zavede řeč. Kdo čte moje blogy, tak ví, že ode mne může čekat nejen kritiku, ale i řešení problému.

10.1.2017 v 16:02 | Karma: 23,73 | Přečteno: 1797x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

Uprchlíci přijdou i sem?

Tento článek je určen pro zamyšlení, jako úvaha o tom, jestli zas tu něco není u nás úplně špatně...

10.1.2017 v 11:12 | Karma: 38,31 | Přečteno: 2238x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

Ze života dovozce aut, co chce dělat něco poctivě...

Myslím, že každý průměrně inteligentní občan jaksi asi tuší, že to co je poctivé, nebude nejlevnější a ono tomu tak je překvapivě i s automobily... Tak tu mám jeden takový fotoseriál...

29.12.2016 v 17:59 | Karma: 17,05 | Přečteno: 1380x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

Svolávací akce počesku

Co je svolávací akce asi víme. Proto zde jen ukážeme několik rozdílů, jak tato vypadá u nás a jak za hranicemi na západ.

26.12.2016 v 17:37 | Karma: 24,57 | Přečteno: 1056x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2131x
Vždy mne bavila auta a svět okolo nich, bohužel čím hlouběji jsem poznával tento obor, tím více problémů jsem potkával. Nejen problémů ale i podvodů. Proto jsem se rozhodl podvody odhalovat, pojmenovávat je a také ale hledat řešení. Nechci si výsledky nechat jen pro sebe. Proto tu jsem.

 

Můžete moji práci sledovat zde: https://www.facebook.com/autoautacz/

a nebo zde: https://www.facebook.com/kladivonaautobazary/

Sledovat mne můžete také zde (můj osobní profil) https://www.facebook.com/david.koukol.3

Můj web s kontakty je zde: http://auto.proweb.cz/

Budu rád, když mi tam napíšete třeba nějaký námět, čím se zabývat, co zlepšit, atd.

Také sháním nadšence do týmu. Kdo by chtěl toto dělat, přihlaste se.

Seznam rubrik