Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak si klient říká o podvedení?

Vážení přátelé, při psaní tohoto článku, mi je tak trochu smutno, smutno z hlouposti či tuposti některých z nás. Podvodníci mají žně a já se už vůbec nedivím...  

Opět jeden příběh z reality, za který mne tu zas správci na Idnes budou obesílat, že si dělám reklamu atd...ale co, dokud to půjde, chci pravdivě informovat o všem co se tu v našem státě děje a to i když správce tu je evidentně pro podvody...Zatím mi neřekli jak mám napsat článek z reality aniž bych v něm nesdělil co jaksi dělám...

Ale k věci. A tak nějak od začátku.

Paní, říkejme jí Nováková, někde kousek od Rychnova nad Kněžnou, mne oslovila, že by chtěla nějakou pěknou Oktávku z Německa.

Dala si jasné parametry, dvojková řada, od roku 2007 a výše, cenově do 150.000kč, benzín 1,6 75kw, výbava digitální klimatizace, parkovací čidla vzadu, okna a zrcátka v el. Aby byla celkově slušná a čistá.

Tak jsem hledal a našel. Paní jsem zaslal info a fotografie.

Až toteď standardní postup, nic zvláštního. Co následovalo, mne donutilo napsat tento blog.

Nyní to bude stát zato.

Paní Nováková mi volá a sděluje následující.

Nechala si udělat nabídku od konkurence a přišlo ji to samé auto - ALE! Já jsem ji ho nabídl s nájezdem 260.000km, zatím co konkurence ji ho nabídla s nájezdem 160.000km. Já jsem ji ho nabídl s řádně vedenou dokumentací, ale konkurence ji sdělila, že serviska k tomu není...

Cenově jsme prý byli nastejno.

Skutečně se jedná o to samé auto, jen já paní Novákové dal informace bez jakékoli úpravy od prodejce v Německu, zatímco konkurence.......

A teď šok!!!

Paní mi sdělila, že ode mne to auto nechce, od konkurence by si ho vzala, ale již prý není k dispozici...(přitom auto stále stojí v Německu u prodejce)

Nějak nevím jak reagovat, s totální debilitou se přeci jen nesetkávám každý den, nejsem psychiatr. Pouze se zabývám podvody s auty a dovážím bez podvodů, zkrátka nevím...že by již účinkoval Chemtrails?

A nyní pár obrázků auta a přímo i inzerátu, kde je vše, jak nájezd, tak VIN pro ověření, dokonce tam je servisní kniha.

Nájezd je napsán naprosto jasně a zřetelně.

Servisní kniha (Scheckheftgepflegt) je zmíněná také.

Tolik popis. Rýpalové mohou tvrdit, že papír či PC snese vše, volal jsem tam a skutečně serviska je.

A pár fotek auta...

 

Autor: David Koukol | úterý 28.3.2017 13:46 | karma článku: 22,67 | přečteno: 2161x
  • Další články autora

David Koukol

Doživotní...? Náplň automatu atd?

Neustále na servisu zodpovídám dotazy týkající se takzvaně "doživotní" náplně, nejčastěji v automatické převodovce... jak to tedy je skutečně?

12.8.2022 v 15:10 | Karma: 0 | Přečteno: 76x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

David Koukol - šmejd a nebo jen někdo úmyslně škodí?

Již jsem měl od Vás spoustu dotazů ohledně jedné z recenzí, ohledně pana Kamila Kouly. Píše jak jsem ho poškodil a zde tedy přináším materiály a každý může mít svůj názor...

14.4.2022 v 10:35 | Karma: 6,24 | Přečteno: 205x | Ostatní

David Koukol

Naftu nebo benzín?

Mnoho z vás mi píše, co si mám vlastně koupit? Nafta nebo benzín, když jezdím jen málo...Co je pro mne lepší?

23.7.2019 v 13:07 | Karma: 11,17 | Přečteno: 1499x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

Nechci zaplatit, ale chci dobré auto...!?

Trend nejen poslední doby... a je to jen na každém z nás...Co s tím uděláme? Necháme to jak to je a nebo pokusíme něco změnit? Pokud změnit, pak toto má smysl, ale začít musíme každý u sebe...

23.3.2019 v 10:07 | Karma: 14,94 | Přečteno: 1097x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

STK a stáčení tachometrů?

Jaká je situace nyní? A vůbec je to k něčemu? Jistě jste si všimli, že mnoho pisálků se chytlo hozené rukavice ve smyslu toho, že by STK mělo učinit přítrž stáčení tachometrů, díky jejich zaznamenávání a posléze další kontrole.

18.10.2018 v 20:16 | Karma: 14,51 | Přečteno: 860x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Europoslanci prodloužili volný obchod s Ukrajinou, unijní farmáře více ochrání

23. dubna 2024  13:03,  aktualizováno  13:29

Europoslanci schválili prodloužení volného obchodu s Ukrajinou, ovšem s kroky k vyšší ochraně...

Ředitelem Vojenského zpravodajství by mohl být Bartovský, nahradí Berouna

23. dubna 2024  13:28

Novým ředitelem Vojenského zpravodajství (VZ) by mohl být Petr Bartovský. Kandidáta dnes na...

Protesty za Gazu zachvacují americké univerzity, policie masivně zatýká

23. dubna 2024  13:27

Kolumbijská univerzita v pondělí kvůli demonstracím zavedla distanční výuku a na nedalekých...

Pokus o atentát na Pellegriniho, „psala“ ČTK. Do agentury se nabourali hackeři

23. dubna 2024  13:22

Neznámý útočník umístil na zpravodajský web České tiskové kanceláře (ČTK) České noviny dvě lživé...

  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2131x
Vždy mne bavila auta a svět okolo nich, bohužel čím hlouběji jsem poznával tento obor, tím více problémů jsem potkával. Nejen problémů ale i podvodů. Proto jsem se rozhodl podvody odhalovat, pojmenovávat je a také ale hledat řešení. Nechci si výsledky nechat jen pro sebe. Proto tu jsem.

 

Můžete moji práci sledovat zde: https://www.facebook.com/autoautacz/

a nebo zde: https://www.facebook.com/kladivonaautobazary/

Sledovat mne můžete také zde (můj osobní profil) https://www.facebook.com/david.koukol.3

Můj web s kontakty je zde: http://auto.proweb.cz/

Budu rád, když mi tam napíšete třeba nějaký námět, čím se zabývat, co zlepšit, atd.

Také sháním nadšence do týmu. Kdo by chtěl toto dělat, přihlaste se.

Seznam rubrik