Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak si říkají o podvedení...

Zdravím vás přátelé, dlouho jsem nenapsal další článek, dnes mi ale jeden klient opět dal podmět, tak zde pěkně začerstva máme ukázku inteligence jednoho zákazníka...

Minulý týden mi pán volal ohledně Toyoty Corolla Verso. Jelikož jsem nebyl u PC, tak jsem mu nebyl schopen okamžitě říci a lhát nebudu, jestli ještě je k prodeji a nebo již je prodaná.

Slíbil jsem mu ale, když mi odpoví na inzerát, pak se podívám a obratem mu zašlu info jak o aktuálnosti inzerátu, případně zodpovím další jeho dotazy písemnou formou mailem.

 

A pán napsal...

Bohužel ale auto mezitím v Německu prodali, obratem jsem našel podobné, s méně KM, přímo od autorizovaného prodejce Toyota, takže maximum, co kdo může vůbec mít, jak co se týče kvality, jistoty, prověření atd.

Více již v obrázcích, aby byla zachována autetičnost komunikace...

Ještě vysvětlení k obrázkům.

Pán vedl souběžně dvě komunikace. Primární jsem označil písmeny oranžově, ještě ale než jsem stihl reagovat na první komunikaci, tak upravil zadání a tudíž je souběžně vedena druhá, označil jsem čísly červeně.

Zmínil v mailu Timbu - dal jsem printscreen aby bylo jasno o co jde. Myslím, že každý trochu normálně uvažující jedinec si udělá jasno...

Nyní tedy obrázky, první podle pořadí označeno písmeny.

 

Tolik k první serii od pana Mourka. Nyní druhá serie, ale fyzicky šla souběžně s první.

Tolik celkově ke komunikaci. Nyní ještě printscreen hodnocení pana Timby, odkud pan Mourek vycházel. Moje odpověď tam je také. Reakce pana Timby ale dosud nebyla žádná, ani tam ani jinde.

Tak toliko k jednomu jedinci, co vlastně neví co chce. Po telefonu zněl jako "všecko vím a všecko znám, podle VIN zjistím i co měli dělníci při výrobě na sobě a co ke svačině..." Nakonec ani neví co je stáčení a považuje oznámení o skutečném stavu vozu za stočení. Pouze samé urážky...

Tak mějte alespoň vy ostatní pěkný den.

Jdu se věnovat nějaké rozumější činnosti, než dopisováni si s omezencem..

David Koukol

Autor: David Koukol | neděle 21.5.2017 14:39 | karma článku: 11,36 | přečteno: 1040x
  • Další články autora

David Koukol

Doživotní...? Náplň automatu atd?

Neustále na servisu zodpovídám dotazy týkající se takzvaně "doživotní" náplně, nejčastěji v automatické převodovce... jak to tedy je skutečně?

12.8.2022 v 15:10 | Karma: 0 | Přečteno: 76x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

David Koukol - šmejd a nebo jen někdo úmyslně škodí?

Již jsem měl od Vás spoustu dotazů ohledně jedné z recenzí, ohledně pana Kamila Kouly. Píše jak jsem ho poškodil a zde tedy přináším materiály a každý může mít svůj názor...

14.4.2022 v 10:35 | Karma: 6,24 | Přečteno: 205x | Ostatní

David Koukol

Naftu nebo benzín?

Mnoho z vás mi píše, co si mám vlastně koupit? Nafta nebo benzín, když jezdím jen málo...Co je pro mne lepší?

23.7.2019 v 13:07 | Karma: 11,17 | Přečteno: 1499x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

Nechci zaplatit, ale chci dobré auto...!?

Trend nejen poslední doby... a je to jen na každém z nás...Co s tím uděláme? Necháme to jak to je a nebo pokusíme něco změnit? Pokud změnit, pak toto má smysl, ale začít musíme každý u sebe...

23.3.2019 v 10:07 | Karma: 14,94 | Přečteno: 1097x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

STK a stáčení tachometrů?

Jaká je situace nyní? A vůbec je to k něčemu? Jistě jste si všimli, že mnoho pisálků se chytlo hozené rukavice ve smyslu toho, že by STK mělo učinit přítrž stáčení tachometrů, díky jejich zaznamenávání a posléze další kontrole.

18.10.2018 v 20:16 | Karma: 14,51 | Přečteno: 860x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Rusové ostřelovali Charkov, střely zasáhly obytné domy a zranily šest lidí

24. dubna 2024  8:33,  aktualizováno  9:08

Sledujeme online Rusko útočilo střelami S-300 na Charkov. Poničené jsou čtyři obytné budovy, oznámil starosta...

Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval nožem

23. dubna 2024  15:03,  aktualizováno  24.4 7:53

Policisté zadrželi ve škole v Tachově mladíka, který nožem vyhrožoval zabitím. Při incidentu se...

V březnu by ze Sněmovny vypadla TOP 09. Vyhrává ANO, posilují malé strany

24. dubna 2024  6:22,  aktualizováno  6:32

Podle nejnovějšího volebního modelu Median by se v březnu do Sněmovny dostalo pět stran a hnutí. V...

Balík pomoci pro Ukrajinu či Izrael schválil Senát USA. Zbývá už jen Bidenův podpis

24. dubna 2024  6:24

Americký Senát schválil balík s pomocí pro Ukrajinu, Izrael či Tchaj-wan v hodnotě 95 miliard...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2131x
Vždy mne bavila auta a svět okolo nich, bohužel čím hlouběji jsem poznával tento obor, tím více problémů jsem potkával. Nejen problémů ale i podvodů. Proto jsem se rozhodl podvody odhalovat, pojmenovávat je a také ale hledat řešení. Nechci si výsledky nechat jen pro sebe. Proto tu jsem.

 

Můžete moji práci sledovat zde: https://www.facebook.com/autoautacz/

a nebo zde: https://www.facebook.com/kladivonaautobazary/

Sledovat mne můžete také zde (můj osobní profil) https://www.facebook.com/david.koukol.3

Můj web s kontakty je zde: http://auto.proweb.cz/

Budu rád, když mi tam napíšete třeba nějaký námět, čím se zabývat, co zlepšit, atd.

Také sháním nadšence do týmu. Kdo by chtěl toto dělat, přihlaste se.

Seznam rubrik