Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Auta - podvody a pravda musí pryč...

Dlouho jsem nenapsal žádný článek, nebylo moc času, předělávám dílnu a tak psaní muselo na čas ustoupit konstruktivnější činnosti. Nicméně dnes píši po čase proto, že část mé práce, kterou konám skrze Facebook je opět zablokována.

Vážení přátelé a příznivci pravdy o autech, tedy nejen o autech...

Dnes bych si dovolil Vás pozvat do zákulisí toho co dělám a co vidím. Proč vlastně píšu?

Byl jsem díky mé činnosti nahlášen, (na Facebooku) a následně zablokován komplet můj účet i se stránkami, které pod něho spadají. Zde dávám print screen dvou stránek:

Většina z Vás, pokud jste již četli nějaký starší blog, víte, že uveřejnuji podvodníky a podvodná auta. Také víte, že informuji veřejnost o tom, jak těmto podvodníkům nenaletět a hlavně jak mít to dobré auto.

A co se nyní stalo?

Nic závažného, dokonce jsem ani nezveřejnil jméno podvodníka, nestihl jsem, bylo to velice rychlé...

Přidal jsem na Facebook toto:

Není to nic neveřejného, tajného, či soukromého, naopak. Je tam pouze zveřejněné VIN dotčeného automobilu a pak výčet kontrol s počty kilometrů. Jak sami vidíte, před rokem 2009 se nic neví. Ale mělo to již 421 tisíc km. Kdoví kolikrát to stihli do roku 2009 stočit? Kdoví...

Každopádně se jedná o věřejná data.

Výsledek na Facebooku? Zde přidám nyní několik printscreenů:

Jak jste si všimli, není jiná možnost než sklonit hlavu před podvody, napsal jsem odpor adminům Facebooku, ale již z minulých bloknutí vím, že je stejně marný, nikdo se tím nezabývá...

Takže opět podvod zvítězil, sice jen na 7 dní, ale zvítězil. V takové době žijeme, udělali jsme si ji takovou. Chceme být podváděni, před pravdou se ukrýváme a nechceme ji znát...

A nyní trochu spekulace, ale konzultoval jsem to s lidmi co tomu rozumí a potvrdili mi můj názor.

Jelikož lidé vidí co dělám, podle hodnocení jsem již asi pár lidem pomohl, pak jsem nemohl uniknout z hledáčku podvodníkům, kterým evidentně vadím. (Již jsem si vyslechl xxx výhružných telefonátů na dané téma, nic se nestalo a Policie se tím nezabývá a zabývat nebude, proč taky...)

Je tudíž jaksi asi logické, že podvodníci mne sledují co na Facebook dávám a když se jich zrovna dotknu, pak je jednoduché zablokovat a třeba nahlásit, že daný příspěvek je rasistický - admini Facebooku to nekontrolují, že jde pouze o výpis stavu tachometru...

Jednoduché, jak se zbavit pravdy, že?

Jak jsem na výše uvedenou spekulaci přišel? Jednoduše, stejný příspěvek přidalo najednou více lidí, nikdo z nich nebyl zablokován, pouze já. Po čase opět stejný pokus a výsledek opět stejný...

Zde příklady příspěvků o které se jedná:

Takže to byla trocha reality, kterou asi málo kdo z nás rád slyší a čte. Bohužel je tomu tak.

Vidím to každý den, pohybuji se mezi auty a je patrné, že naprostá většina lidí, kupujících řeší pouze cenu vs ročník a nájezd (dle prodejců v čechách se tomu říká "stav tachometru", nikoli "najeto", případně "nájezd"... proč? Vysvětlíme si v nějakém dalším blogu, je to zas téma samo o sobě... Každopádně je to lákavé mít zánovní auto s malým počtem kilometrů na "budíkách", ale realita je jiná, bohužel je zjištovaná až pozdě, při poruchách a jejich nákladných "léčeních"... Pro tuto klientelu se připravují právě auta stočená a omlazená, je o ně velký zájem, vždyť jsou cenově tak moc zajímavá...

O zmíněných nešvarech jsem již ale psal, najdete je v mých starších článcích, proto bych chtěl dnes již končit a popřát vám všem příjemný večer, bez podvodníků a vrásek na čele z rozbítého auta...

 

David Koukol

Autor: David Koukol | čtvrtek 3.8.2017 20:32 | karma článku: 22,35 | přečteno: 1386x
  • Další články autora

David Koukol

Doživotní...? Náplň automatu atd?

Neustále na servisu zodpovídám dotazy týkající se takzvaně "doživotní" náplně, nejčastěji v automatické převodovce... jak to tedy je skutečně?

12.8.2022 v 15:10 | Karma: 0 | Přečteno: 76x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

David Koukol - šmejd a nebo jen někdo úmyslně škodí?

Již jsem měl od Vás spoustu dotazů ohledně jedné z recenzí, ohledně pana Kamila Kouly. Píše jak jsem ho poškodil a zde tedy přináším materiály a každý může mít svůj názor...

14.4.2022 v 10:35 | Karma: 6,24 | Přečteno: 205x | Ostatní

David Koukol

Naftu nebo benzín?

Mnoho z vás mi píše, co si mám vlastně koupit? Nafta nebo benzín, když jezdím jen málo...Co je pro mne lepší?

23.7.2019 v 13:07 | Karma: 11,17 | Přečteno: 1499x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

Nechci zaplatit, ale chci dobré auto...!?

Trend nejen poslední doby... a je to jen na každém z nás...Co s tím uděláme? Necháme to jak to je a nebo pokusíme něco změnit? Pokud změnit, pak toto má smysl, ale začít musíme každý u sebe...

23.3.2019 v 10:07 | Karma: 14,94 | Přečteno: 1097x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

STK a stáčení tachometrů?

Jaká je situace nyní? A vůbec je to k něčemu? Jistě jste si všimli, že mnoho pisálků se chytlo hozené rukavice ve smyslu toho, že by STK mělo učinit přítrž stáčení tachometrů, díky jejich zaznamenávání a posléze další kontrole.

18.10.2018 v 20:16 | Karma: 14,51 | Přečteno: 860x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Bystroň tvrdí, že balíčky od Ruska nedostal. Stěžuje si, že se stal obětí kampaně

27. dubna 2024  9:12,  aktualizováno  9:25

Poslanec Alternativy pro Německo (AfD) Petr Bystroň se ohradil proti článku magazínu Der Spiegel,...

Kanada přispěje české iniciativě na dělostřeleckou munici. Přidá i na drony

27. dubna 2024  8:55

Kanada poskytne další peníze na ukrajinskou výrobu dronů a na českou iniciativu, jejímž cílem je...

Rusové v noci ničili ukrajinskou infrastrukturu, znovu útočili i na Charkov

27. dubna 2024  8:05

Sledujeme online Rusko v noci na sobotu zaútočilo na energetickou strukturu Ukrajiny. Ve třech oblastech poškodili...

V Česku přibývá nakažených malárií, nemoc si lidé vozí z dovolené

27. dubna 2024  7:29

Po útlumu v době covidu-19 opět roste počet Čechů, kteří se v zahraničí nakazili malárií. Loni jich...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2131x
Vždy mne bavila auta a svět okolo nich, bohužel čím hlouběji jsem poznával tento obor, tím více problémů jsem potkával. Nejen problémů ale i podvodů. Proto jsem se rozhodl podvody odhalovat, pojmenovávat je a také ale hledat řešení. Nechci si výsledky nechat jen pro sebe. Proto tu jsem.

 

Můžete moji práci sledovat zde: https://www.facebook.com/autoautacz/

a nebo zde: https://www.facebook.com/kladivonaautobazary/

Sledovat mne můžete také zde (můj osobní profil) https://www.facebook.com/david.koukol.3

Můj web s kontakty je zde: http://auto.proweb.cz/

Budu rád, když mi tam napíšete třeba nějaký námět, čím se zabývat, co zlepšit, atd.

Také sháním nadšence do týmu. Kdo by chtěl toto dělat, přihlaste se.

Seznam rubrik