Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

David Koukol - šmejd a nebo jen někdo úmyslně škodí?

Již jsem měl od Vás spoustu dotazů ohledně jedné z recenzí, ohledně pana Kamila Kouly. Píše jak jsem ho poškodil a zde tedy přináším materiály a každý může mít svůj názor...  

Krásné dny přátelé.

Dlouho jsem nepsal (nebylo moc času psát a hlavně moji práci lze sledovat na kanálu auto-auta.cz na Youtube, což mi přijde jaksi příjemnější než číst sáhodlouhé a nezáživné texty)

Až nyní tedy po čase mne jedna recenze, respektivě Vaše dotazy na ni - co se stalo, jak jsem poškodil pana Koulu atd?

Nejprve tedy zmíněná recenze. Doslova kopíruji:

 

nikdy nikam nepíšu recenze, ale k tomuto se cítím povinován : auto-auta.cz, DAVID KOUKOL, - NEJHORŠÍ, PEKELNÁ ZKUŠENOST S TÍMTO ČLOVĚKEM

z počátku samozřejmě plná huba medových keců, v prvé řadě o něm samotném, jako v podstatě Albertu Schweitzru v oblasti ojetin, posledním spravedlivém v této džungli, no prostě samaritán, působící pro všechny téměř jako charita...v kecech je fakt dobrej, naletíte mu...

a potom v Německu, pod tlakem času , vytáhl první šunku z jakéhosi podivného vrakáče, která cca odpovídala požadavkům, ale ve výsledku...no prostě vrakáč...a já vůl jsem mu naletěl, no ..měl mně dobře zpracovaného..

auto se do týdne úplně rozsypalo,a pak to začlo: kecy, oddálování nějaké pomoci ,vytáčky...hlavně do ztracena,a nic neřešit, pak už lži...a : kašlu na Vás... TYPICKÉ ŠMÉČKO

jeho podnikání je navíc daleko za právními předpisy ČR, finančák by se o něj měl intenzívně zajímat...já nejsem žádný bonzák, ale ten člověk to fakt přehání...

tahle zkušenost mně způsobila ztrátu cca 150.000 Kč , ale čert vem prachy, horší bylo půl roku nervů, a nejhoší prostě už samotné jední s tímto šméčkovým člověkem...

varuji vás : pryč od toho !!!

 

Kamil Koula recenze

Tak po prohlédnutí galerie "Kamil Koula recenze" je patrne že si dal záležet a hlavně občas zvolí jiné jméno. Přeci kdyby si za svým tvrzením tak stál, pak proč problém se jménem? Robet...Boženka...atd?

 

Ale k věci.

 

Nejprve bych rád informoval o tom, že zde zmíněný „Robert“ není žádný Robert, Boženka není Boženka ale pan Kamil Koula z Prahy. Dále bych chtěl sdělit v krátkosti co proběhlo a poté si může již každý udělat závěr sám.

Ale k věci – V krátkosti jen o co jde.

Panu Koulovi jsem před cca 5ti lety dovezl automobil Toyota Previa s motorem D4D 2,0. Je to motor se suchým rozvodem(řemen) a automobil byl v okamžiku nákupu před výměnou rozvodů, olejů atd. Zkrátka před velkým servisem. Panu Koulovi jsem servis nabídl ale byl jsem odmítnut s tím že má kamaráda co mu auta servisuje a servis mu zajistí tedy on.

Pustil jsem z hlavy a pan Koula automobil převzal s touto informací.

Bohužel dle všeho(což i přiznal) žádný servis nenechal udělat a motor se mu potkal, dokonce ve velice krátké době po dovozu. Měl jsem právo a mohl jsem pana Koulu poslat někam když mi volal že se mu auto zastavilo… Ale neudělal jsem to. U mne dovoz nekončí předáním vozidla ale komunikuji se zákazníkem mnohdy i několik let poté, kdy s ním například řeším co a jak je dobré na autech servisovat, jaké materiály a řešení užít aby mu sloužilo co nejdéle atd atd.

To stejné proběhlo i u pana Kouly. Komunikoval jsem s ním, vymýšlel varianty řešení a dokonce i nabídl že zaplatím pokud se prokáže že jsem něco při kontrole opomenul. Nechal si tedy auto odtáhnout k tomu svému známému. Po několika dnech ale p.Koula chtěl zajistit jiný servis (to jsem ještě netušil co proběhlo u toho jeho známého). Tak jsem mu zajistil servis u mého kamaráda p.Blahny v Praze (p.Koula je z Prahy tak aby měl blízko). Auto se tam převezlo a jako každý servis i p.Blahna nemohl ihned nastoupit na zjištění poškození motoru atd. Sdělil p.Koulovi že jakmile mu odjede jedno auto ze zvedáku pak jde na řadu ihned Previa. Bohužel ale p.Koula chodil panu Blahnovi každý den několikrát nadávat že proč se ještě nedělá atd. Pan Blahna po několika dnech mi volal že pana Koulu vyhodil a ať si to řeší jak chce a kde chce, že takové hovado zákazníka ještě neměl. ( Mám i písemnou komunikaci s p.Blahnou)

Tento stejný scénář byl i s tím jeho kamarádem, později se mi tato informace donesla také.

Poté dlouho nic nebylo až nyní na Vánoce se zřejmě p.Koula a nudil a nejprve mi přišla výhružka a poté začal po netu všude postovat zmíněné texty.

 

Zde přikládám galerii kde je pár screenů z naší komunikace na Mesengeru (hodně věcí jsme řešili po telefonu) ale naštěstí se zachovala komunikace v písemné podobě.

Zde je:

Kamil Koula komunikace

Tak pokud jste se neunudili a dostali se až sem, tak zřejmě nějaký názor máte a já Vám děkuji za trpělivost.

Samozřejmě mám i další komunikace a také komunikace s pánem který měl jako první servisovat a neservisoval, také pak komunikaci s druhým servisem. Oba shodně i když se neznají mi pouze potvrdili že auto by servisovali, že v tom problém není a nebyl ale problém je majitel tedy p.Koula.

 

Když shrnu ještě komplet situaci závěrem.

P.Koula dostal automobil který byl naprosto provozuschopný (viz dovozová STK, první uvedení do provozu a i jeho samotná informace že se stalo za jízdy, vlastně jedno jestli jel 130 nebo 160, ale vozidlo jelo a jezdilo a bylo tedy jak pohledem úřadů i vlastníka v pořádku)

Poté se stalo něco, co vlastně díky samotnému majiteli bylo problém zjistit, neboť chodil několikrát denně nadávat oběma servisům že proč se ještě na autě nedělá...

Přes to vše jsem panu Koulovi pomoc nabídl a to nejen výsledné pokusy o opravu ale i ve screenech jste četli jasně - nabídl jsem mu řešení v komunikaci s prodávajícím v Německu, což sám p.Koula odmítl.

A za toto mám nyní recenzi jaký jsem vlastně šmejd...

 

Přátelé přeji Vám všem krásné dny a hlavně jelikož p.Koula jezdí po školách a školkách učit děti, možná i ty Vaše, tak ať nedopadnou jako on... Je dobré občas uznat chybu i když za ni zaplatím, to mi přijde jako něco čeho bych si mohl třeba na p.Koulovi a každém vážit. Házet ale vinu na ostatní "i když je to aktuálně jaksi v modě" mi zkrátka přijde ubohé...

 

Autor: David Koukol | čtvrtek 14.4.2022 10:35 | karma článku: 6,24 | přečteno: 205x
  • Další články autora

David Koukol

Doživotní...? Náplň automatu atd?

Neustále na servisu zodpovídám dotazy týkající se takzvaně "doživotní" náplně, nejčastěji v automatické převodovce... jak to tedy je skutečně?

12.8.2022 v 15:10 | Karma: 0 | Přečteno: 76x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

Naftu nebo benzín?

Mnoho z vás mi píše, co si mám vlastně koupit? Nafta nebo benzín, když jezdím jen málo...Co je pro mne lepší?

23.7.2019 v 13:07 | Karma: 11,17 | Přečteno: 1499x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

Nechci zaplatit, ale chci dobré auto...!?

Trend nejen poslední doby... a je to jen na každém z nás...Co s tím uděláme? Necháme to jak to je a nebo pokusíme něco změnit? Pokud změnit, pak toto má smysl, ale začít musíme každý u sebe...

23.3.2019 v 10:07 | Karma: 14,94 | Přečteno: 1097x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

STK a stáčení tachometrů?

Jaká je situace nyní? A vůbec je to k něčemu? Jistě jste si všimli, že mnoho pisálků se chytlo hozené rukavice ve smyslu toho, že by STK mělo učinit přítrž stáčení tachometrů, díky jejich zaznamenávání a posléze další kontrole.

18.10.2018 v 20:16 | Karma: 14,51 | Přečteno: 860x | Diskuse| Ostatní

David Koukol

Naftová auta zdarma!!!

Naftová auta zdarma - tolik k poptávce zmatených klientů díky machinacím médií...A jak to je v Německu skutečně?

26.7.2018 v 9:59 | Karma: 10,03 | Přečteno: 916x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Pro mírové rozhovory s Ukrajinou nejsou důvody, řekl Kreml. Jednat odmítá i Kyjev

27. dubna 2024  11:45,  aktualizováno  12:14

V současné době neexistují důvody pro mírové rozhovory mezi Ruskem a Ukrajinou, protože Kyjev...

KOMENTÁŘ: Jako figurky na šachovnici StB. Akce Skaut byla obří past na odboj

27. dubna 2024

Premium Odboj, nebo provokace? Před pětasedmdesáti lety, v dubnu roku 1949, vrcholila u nás akce Skaut,...

Sociální nůžky se rozevírají. Češi chudnou, ač pracují, říká antropoložka

27. dubna 2024

Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 45 573 korun hrubého, vypočítala Platforma pro...

Precheza dostala novou pokutu za únik oxidu siřičitého, má zaplatit půl milionu

27. dubna 2024  11:27

Přerovská chemička Precheza dostala za únik oxidu siřičitého do ovzduší v říjnu 2014 od České...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2131x
Vždy mne bavila auta a svět okolo nich, bohužel čím hlouběji jsem poznával tento obor, tím více problémů jsem potkával. Nejen problémů ale i podvodů. Proto jsem se rozhodl podvody odhalovat, pojmenovávat je a také ale hledat řešení. Nechci si výsledky nechat jen pro sebe. Proto tu jsem.

 

Můžete moji práci sledovat zde: https://www.facebook.com/autoautacz/

a nebo zde: https://www.facebook.com/kladivonaautobazary/

Sledovat mne můžete také zde (můj osobní profil) https://www.facebook.com/david.koukol.3

Můj web s kontakty je zde: http://auto.proweb.cz/

Budu rád, když mi tam napíšete třeba nějaký námět, čím se zabývat, co zlepšit, atd.

Také sháním nadšence do týmu. Kdo by chtěl toto dělat, přihlaste se.

Seznam rubrik