Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Uvědomme si fakt, že pokud bude poptávka, tak nabídka nemá důvod nebýt...

Zdroj:http://davidkoukol.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=555032

tato věta je pravdivá, ale vychází právě ze skutečnosti, že máme nízké platy vůči kvalitě a ceně západních vozů...a to je systém jak donutíte lidi dělat něco,, co by nedělali, kdyby měli více peněz.....a jsme opět u toho.....UDRŽOVAT NÁROD V PŘIMĚŘENÉ CHUDOBĚ A V PŘIMĚŘENÉ TUPOSTI....A TO SE NAŠIM MOCIPÁNŮ V ČELE S KLAUSEM DAŘÍ SKVĚLE....Klaus to s námi dělal 25 let a jeho političtí soukmenovci také....

0 1
možnosti

J46a73n 85U26l31m

27. 9. 2016 15:23

Pokud si člověk k tomu dojede sám do Německa a koupí to normálně "z privátu" od Němce (!!) ne žádnýho jugoše nebo turka, je riziko, že si naběhne minimální

1 1
možnosti

Ještě jeden trik. Aby šlo stočit i firemní auto, servisní knížka se nechá v servisu a když se má prodávat, tak ji servis nabouchá v souladu se stočenými kilometry.

Takže ani originální, vyplněná servisní knížka není zárukou, že není stočeno.

Nejlepší je nové auto a ̈klidně si tvrďte, že po vyjetí od prodejce hned ztrácí 1/3 ceny a jiné hlouposti.

1 1
možnosti

Nebo ojetina z okruhu známých a příbuzných, o níž stoprocentně vím, kolik má najeto a jak s ní bylo zacházeno.

Nové auto je skutečně nejlepší, ale většina lidí je ráda, že dá dohromady peníze na ojetinu za 150 tisíc.

2 0
možnosti

J16a66n 87H12á27l18a

27. 9. 2016 13:19

No jo, ale kde mám záruku, že u renomovaného (dražšího) dovozce neudělají to samé (a jediný rozdíl bude ve vývaru, který na tom budou mít?)?

3 0
možnosti

J26a89n 22U18l30m

27. 9. 2016 8:35

A jo, pěkně a pravdivě napsaný.

Žádná propaganda AAA nebo ESA

3 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2131x
Vždy mne bavila auta a svět okolo nich, bohužel čím hlouběji jsem poznával tento obor, tím více problémů jsem potkával. Nejen problémů ale i podvodů. Proto jsem se rozhodl podvody odhalovat, pojmenovávat je a také ale hledat řešení. Nechci si výsledky nechat jen pro sebe. Proto tu jsem.

 

Můžete moji práci sledovat zde: https://www.facebook.com/autoautacz/

a nebo zde: https://www.facebook.com/kladivonaautobazary/

Sledovat mne můžete také zde (můj osobní profil) https://www.facebook.com/david.koukol.3

Můj web s kontakty je zde: http://auto.proweb.cz/

Budu rád, když mi tam napíšete třeba nějaký námět, čím se zabývat, co zlepšit, atd.

Také sháním nadšence do týmu. Kdo by chtěl toto dělat, přihlaste se.

Seznam rubrik