Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DB

zabrouzdal jste do ekonomie, všechny vaše rozdíly jsou dány velikostí trhu a zvykem v Německu jezdit autem více než u nás....a za další je tam méně podvodník než u nás...v přepočtu na počet obyvatel, mají méně vražd na poč t obyvatel a mají i méně mrtvých na silnicích v přepočtu na počet obyvatel a tak dále.....a to něco svědčí o nás...a moc pěkné to není...a teď budu jako Holland se svou novou knihou.....

A když někdo bude argumentovat tím, že Německo je větší, tak se můžete omezit na Bavorsko ve vašich srovnáních anebo přepočítat osminásobkem.... a hned u vaše GMC je to jednoduché..u nás jste jich našel 8 krát osm je 64, tolik by jich melo být v Německu..a je jich tam více.....a to je důkaz o tom, že když je něčeho více je výsledek nadproporciálně vyšší, lepší...malost se nevyplácí

A z toho i plyne pro Čecha naprostá nutnost se stát EVROPANEM...protože pak nás bude v EU i bez UK asi tak 450 milionů a to je víc než nás a to je víc než Němců a v tom je ten zakletý pes.....musí nás být hodně pod jednou střechou....tedy opak Klausova nesmyslného malého národnostního státu....nesmyslu, kterému věří u nás skoro každý....a vy jste pomocí automobilového trhu podal jasný důkaz o tom, jaký je KLAUS MANIPULÁTOOR a pak je již jen otázka, proč to ten Klaus dělal..a to si čtenáři můžete odpověď najít sami....

0 1
možnosti
JR

J55a47r71a 87R39a68n14k

16. 10. 2016 5:08

Jediny rozdil vidim v tom, ze na Zapade se nesmi pretacet....;-), tady by to ani nikoho nenapadlo, podvod se tresta a kazdy jde s autem, ktere kupuje z druhe ruky na kontrolu a technicky prukaz je prisne zkouman.Jenze tady take neexistuje rceni, ze kdo neokrada stat (nebo druheho), okrada rodinu;-(

0 0
možnosti
Foto

Davide, jelikož jsem AUTOBLÁZEN a zralejšího věku, s chutí Ti tykám, karmuji a R^R^ !!Bezvýznamný dosti dlouholetý bloger...

1 0
možnosti
Foto

A není Německo náhodou větší?

0 2
možnosti
JZ

Jestli nahodou nevim, ale plosne vetsi je. Ovsem moudrosti prevysuje plosne male Cesko vsechny staty sveta (viz diskuse na jakekoliv tema).

6 1
možnosti
JV

J92i78r28i 11V70r77a95b54e42c

14. 10. 2016 17:41

Mate absolutni pravdu !karmaR^

3 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2131x
Vždy mne bavila auta a svět okolo nich, bohužel čím hlouběji jsem poznával tento obor, tím více problémů jsem potkával. Nejen problémů ale i podvodů. Proto jsem se rozhodl podvody odhalovat, pojmenovávat je a také ale hledat řešení. Nechci si výsledky nechat jen pro sebe. Proto tu jsem.

 

Můžete moji práci sledovat zde: https://www.facebook.com/autoautacz/

a nebo zde: https://www.facebook.com/kladivonaautobazary/

Sledovat mne můžete také zde (můj osobní profil) https://www.facebook.com/david.koukol.3

Můj web s kontakty je zde: http://auto.proweb.cz/

Budu rád, když mi tam napíšete třeba nějaký námět, čím se zabývat, co zlepšit, atd.

Také sháním nadšence do týmu. Kdo by chtěl toto dělat, přihlaste se.

Seznam rubrik