Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

S těma převozkama Vám to nevěřím. Měli jsme ve firmě trvalé plechové převozky (dealerství Ford) . Jsou to značky na vozidla provozovaná ve zvláštním režimu, ke každé převozce bylo povinné ručení, deníček, do kterého se zapisovalo použití značky - a ejhle! Celoroční dálniční známka! Policajti sice mívali řeči, ale nakonec museli ustoupit. Pojištění a dálniční známka se vážou ke značce, nikoliv k autu, na kterém jsou (dočasně) namontované. Proto ten záznamník, proto zelená barva RZ.

0 1
možnosti

J13i72ř43í 23S42o59c91h39o54r

22. 10. 2016 20:25

Pokud je mi známo, v Německu si lze požádat o mezinárodní převozku, ale stojí to o něco víc, tak čeští šetřílkové vymýšlí ptákoviny. A propo auto na podvalníku nemusí mít žádné převozky.

0 2
možnosti

A zkusil jste podmáznout dálniční známku třeba jarem nebo tekutým mýdlem? Vidět to není a dobře se pak sundává. . .stačí kapka

0 2
možnosti

Taky to vidím tak, že český řidič je jenom ovce k ostříhání. Když přijde na to, aby se mu ulehčilo (administrativně nebo i komfortem cestování), má smůlu. Je tu pouze od toho aby platil a držel hubu.

4 0
možnosti

Milý pane, máte pravdu na úrovni automobilizmu.

Na úrovni systému vládnutí je to tak, že všechny tyto změny, které vedou k totálnímu guláši ve společnosti, ve kterém s e už fakt nikdo nevyzná, je vidět i ve školství, ve zdravotnictví a všude jinde,

JE TO JEN PROJEV NOVÉHO MODERNÍHO SYSTÉMU VLÁDNUTÍ.....tedy totálního bince tak aby lidé neměli nic čeho by se mohl držet....jde o to neustále zaměstnávat lidem hlavu, aby neměli čas a možnosti myslet na něco jiného..je to psychologie ovládání mas

k tomu přijdou desinformace ve veřejném prostoru a k tomu přijdou nízké platy a celkově tomu říkám..UDRŽOVAT NÁROD V PŘIMĚŘENÉ TUPOSTI A V PŘIMĚŘENÉ CHUDOBĚ...a to se našim mocipánům prostě daří a tím nás ovládají a nahoře si pak mohou dělat co chtějí.....

7 0
možnosti

Příští rok jsou volby tak se nechte zvolit, stanete se ministrem dopravy a SYSTÉM MODERNÍHO VLÁDNUTÍ zrušite. 10 milionů Čechů bude spokojeno.

0 0
možnosti

J48i95r39i 36V86r36a57b46e92c

21. 10. 2016 19:28

Musime se i po 25 letech hodne ucit od sousedu. (zapadnich)

KarmaR^

1 0
možnosti

oni zažívají to samé, jen v jiné formě, protože tuto naši formu by nepřijali, jsou na jiné úrovni.

1 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2131x
Vždy mne bavila auta a svět okolo nich, bohužel čím hlouběji jsem poznával tento obor, tím více problémů jsem potkával. Nejen problémů ale i podvodů. Proto jsem se rozhodl podvody odhalovat, pojmenovávat je a také ale hledat řešení. Nechci si výsledky nechat jen pro sebe. Proto tu jsem.

 

Můžete moji práci sledovat zde: https://www.facebook.com/autoautacz/

a nebo zde: https://www.facebook.com/kladivonaautobazary/

Sledovat mne můžete také zde (můj osobní profil) https://www.facebook.com/david.koukol.3

Můj web s kontakty je zde: http://auto.proweb.cz/

Budu rád, když mi tam napíšete třeba nějaký námět, čím se zabývat, co zlepšit, atd.

Také sháním nadšence do týmu. Kdo by chtěl toto dělat, přihlaste se.

Seznam rubrik