Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den pane Hejný. Automobilka se píše s měkkým I. To zaprvé. Automobilka také třeba doporučuje výměny olejů v režimu LongLife a Vám se to zdá jako super nápad? Nebo doživotní náplň v automatech, místo doporučení výměny po 60 - 70tis.km - berete to také jako skvělý nápad od automobilky? Nemusím pokračovat dále...Tím nechci nijak komentovat obloukové svařování atd. Spíše řeším fakt, že se u nás bouraná auta snaží prodávající prodat jako nebourané atd. O to jde v celé věci primárně. Také jsem strojař, dokonce servisujeme i automaty a zabýváme se zjištováním závad, když už značkový servis si neví rady. Samozřejmě mimo objíždění prodejců a kontrolou nabízených aut, případně dovozy z Německa. Pokud myslíte, že tomu nerozumím, budu rád za Váš blog o této problematice, věřím, že se určitě poučím a budu za to rád - to bez ironie, rád se učím a poznávám nové věci. Přeji pěkný den. David Koukol

0 0
možnosti
Foto

P58a28v15e90l 52I76r94i36o26n

12. 11. 2016 17:47

To má do totálky daleko nastudujte si něco o opravách karoserie kde se i automobylka vyjadřuje co a jak se má opravovat a vydává certifikáty např ze výměna předního nosníku pomocí obloukového svařování nesnižuje tuhost karoserie a podobně.Opravu nemusí dělat značkový servis ,mám zkušenost že značkové servisy většinou opravu odfláknou nebo ji vůbec neumí.Jsem strojař takže vím o čem mluvím.

0 1
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2131x
Vždy mne bavila auta a svět okolo nich, bohužel čím hlouběji jsem poznával tento obor, tím více problémů jsem potkával. Nejen problémů ale i podvodů. Proto jsem se rozhodl podvody odhalovat, pojmenovávat je a také ale hledat řešení. Nechci si výsledky nechat jen pro sebe. Proto tu jsem.

 

Můžete moji práci sledovat zde: https://www.facebook.com/autoautacz/

a nebo zde: https://www.facebook.com/kladivonaautobazary/

Sledovat mne můžete také zde (můj osobní profil) https://www.facebook.com/david.koukol.3

Můj web s kontakty je zde: http://auto.proweb.cz/

Budu rád, když mi tam napíšete třeba nějaký námět, čím se zabývat, co zlepšit, atd.

Také sháním nadšence do týmu. Kdo by chtěl toto dělat, přihlaste se.

Seznam rubrik