Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nechápu, proč hned ta silná slova. Pokud je auto nové a jakmile servis zjistí, že škrábaneček jde na pojišťovnu, ať ze zákonného pojištění nebo z vlastní pojistky, začnou se dít věci. To, co by se dalo opravit "rozstřikem", se opraví třeba výměnou dveří a přelakováním včetně okolních panelů. Několikanásobná vlastní zkušenost. Například jsem navrhoval asi patnácticentimetrovou rýhu zadních dveří dole pod lištou vykytovat a přestříkat to místo rozstřikem do ztracena, vyměnili dveře a to ještě netrefili odstín. To jsou opravy za 40 tisíc, včetně zapůjčení náhradního auta. Po těchto zkušenostech manželka odmítla "vyrovnání" 500 Kč na místě od ženy, co nám lehce odřela auto a snažila se dokonce zmizet, takže to šlo na její pojistku a oprava byla zase za 30 tisíc! A to nebyl Mercedes, ale Hyundai Elantra. A u starých nepojištěných aut? Co je na tom nenormálního vyhnout se drahým značkovým servisům a nechat si to přestříknout v nějaké dílničce? Kdybych šel kupovat starší auto, tak nebudu řešit škrábance, ale jestli to nedostalo ránu na nosný skelet a to se hledá jinak, než tloušťkou laku.

0 1
možnosti
Foto

A proč to řešíte? Ať si každý lakuje, co dokáže zaplatit.

Já mám "mladici" BMW 540 r.v. 1999. A samozřejmě tu i onde je nějaký ten škrábaneček.

A tak to buď nechám být nebo holce dopřeji k osmnáctinám nebo ke dvacetinám, když se jich dožije, nový "facelift".

Co jsem hovořil s těmi i oněmi Germány, tak věk 22 je u nich a u tohoto typu vozů (Mercedes, BMW a možná i AUDI) normální. Asi, jako když sedmdesátník běhá po tenisovém kurtu.

0 1
možnosti
DK

Nevidim v tom zadny rozpor. Ti, co se vam ozvali, jsou proste jini jedinci nez ti, ktere vidite bourat. Ostatne predpokladam, ze ti, co se vam ozvali, vam svuj vuz neprodavaji, takze jestli se jim podari vas presvedcit o sve pravde nebo ne, nehraje zadnou roli. Ja jsem zatim lakoval jednou...na aute mi rozbili sklo zadniho vika, jelikoz by me nove stalo 35 000 (mitsubishi eclipse), zajel jsem si do Polska, kde jsem si z bouracky nechal odmontovat zadni dvere cerne, ja mam auto stribrne a nechal ho prelakovat, coz me vyslo celkove na 10 000 kc. A pribral jsem i zadni naraznik, ktery jsem si pred lety skrabl pri couvani o obrubnik. Takze klidne muzete denne potkavat lidi, kteri bouraji a taktez lidi, kteri "resi skrabanec"...nevidim na tom nic zvlastniho.

0 1
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2131x
Vždy mne bavila auta a svět okolo nich, bohužel čím hlouběji jsem poznával tento obor, tím více problémů jsem potkával. Nejen problémů ale i podvodů. Proto jsem se rozhodl podvody odhalovat, pojmenovávat je a také ale hledat řešení. Nechci si výsledky nechat jen pro sebe. Proto tu jsem.

 

Můžete moji práci sledovat zde: https://www.facebook.com/autoautacz/

a nebo zde: https://www.facebook.com/kladivonaautobazary/

Sledovat mne můžete také zde (můj osobní profil) https://www.facebook.com/david.koukol.3

Můj web s kontakty je zde: http://auto.proweb.cz/

Budu rád, když mi tam napíšete třeba nějaký námět, čím se zabývat, co zlepšit, atd.

Také sháním nadšence do týmu. Kdo by chtěl toto dělat, přihlaste se.

Seznam rubrik