Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

máte svým rozborem naprostou pravdu co se týče úrovně prodejců a kupců ojetých vozů. A teď se na to podívejte mýma očima.

Stát má pod sebou spousty psychologů a ti mu řeknou, že když lidé budou mít málo peněz budou hledat jakékoliv cestičky k tomu, aby nějaký předmět či službu dostali levněji. A tak to stát ví. A proto nastaví lidem velmi nízké platy a má lidi tam, kde je chce mít. Nechají se takto ošidit. A nešidí stát, ale lidi sebe navzájem. Stát jen nastavil takové podmínky, aby se lidé navzájem šidili.

Důvod tohoto nastavení je velmi jednoduchý...je to systém vládnutí, který jsem shrnul do této poučky...UDRŽOVAT LID V PŘIMĚŘENÉ TUPOSTI A PŘIMĚŘENÉ CHUDOBĚ....nejde o to, aby lidé byli naprosto hloupí, ale jenom tak, aby se nedokázali dohodnout a bojovat proti tomuto systému vládnutí..a do toho spadá i mizerné školství podle amerického vzoru, tedy vynikající školství za ohromné balíky peněz, tedy jen pro někoho, a mizerné školství zadara. A přiměřená chudoba není absolutní chudoba, ale jen taková, aby se lidé neustále snažili pracovat více a tím nemít čas na přemýšlení , diskutování a vytvoření odporu proti tomuto systému.

Já to vidím celkově a vy vidíte detaily, které bych já vůbec neviděl a nevím o nich, jen když mi je řeknete...

A já naopak říkám lidem proč všechny tyto fintičky existují. Jen proto, aby se vládnoucí garnituře dobře vládlo.

Vy jste tam dal jasnou otázku. Proč si lidé kupují to nejlevnější auto, odpověď je jednoduchá, protože nemají dost peněz na auto lepší. Když si uvědomíte že lidé by tyto podvody nedělali, kdyby měli dost peněz, je to celé naprosto jasné.

Takže díky za vysvětlení další fintičky, kterou si lidi vymyslí, protože jim stát nastaví podmínky života tak, že musí vymýšlet takové fintičky.

0 1
možnosti
Foto

Lidem nastavuje jejich plat jejich zaměstnavatel a nikoliv stát. A ten se řídí trhem, případně tím, jak si své práce cení zaměstnanec sám. A pokud si zaměstnanci své práce necení, nemůžou se divit, že mají nízké platy. To není věc státu. Ten sice nastavuje minimální mzdu, ale způsobuje tím pouze větší a větší nezaměstnanost. Samozřejmě v kombinaci s ostatními regulacemi, které mohou působit obojím směrem.

1 0
možnosti
Foto

Můžete mě odkázat na ustanovení zákona, které přenáší na kupujícího neplátce povinnost odvést DPH?

0 0
možnosti

Podle výkladu FÚ musíte odvést DPH i coby neplátce, pokud je na faktuře uveden režim přenesené daňové povinnosti. Zvěrstvo, co ? :-/

0 0
možnosti
Foto

J95a95n 14O23t64r44u97b70a

3. 12. 2016 8:18

Kde jste na to přišel s tim ručením za DPH? To platí jen pro plátce. Chcete říct, ze když si koupím rohlík a prodávající zkrachuje nebo uteče do Vietnamu a neodvede DPH, tak DPH z rohlíku za něj budou odvádět jeho zákazníci?

0 0
možnosti

P33e30t57r 11S43o68k54o19l

2. 12. 2016 21:49

Za předpokladu, že kupující se po dovozu do ČR nepřihlásil k odvodu DPH a prodal vozidlo dalšímu v pořadí opět bez odvodu DPH / s přenesenou daní, půjde sice dluh na DPH za tím posledním v řadě, ale penále a úroky musí jít za tím kdo vozidlo dovezl do ČR a neplnil.

0 0
možnosti

No a to vsechno by vyresilo to nenaviděné EET, kdy bude daň "cerné na bilém" na potvrzeni i s patricnym cislem z FU...

0 1
možnosti
Foto

Tak já myslím, že to tak snadné není a ani být nemůže. Jednak DPH německy MWSt není v D 21%, ale méně.

A hlavně, ten kdo koupí v D. auto bez MWSt, tak je středem dosti sliného dotazování.

Já, v roce 2006 to BMW v D kupoval a následně jsem musel prodejci doložit, že jsem to auto přihlásil a prodat jsem ho mohl, už jsem zapomněl, po kolika letech.

Ale, samozřejmě, podvodníci to umějí obejít a proto, kdybych zase kupoval auto v D, tak vždy sám, bez prostředníka.

0 0
možnosti

ne...... jen u těch kdo podvádí....

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2131x
Vždy mne bavila auta a svět okolo nich, bohužel čím hlouběji jsem poznával tento obor, tím více problémů jsem potkával. Nejen problémů ale i podvodů. Proto jsem se rozhodl podvody odhalovat, pojmenovávat je a také ale hledat řešení. Nechci si výsledky nechat jen pro sebe. Proto tu jsem.

 

Můžete moji práci sledovat zde: https://www.facebook.com/autoautacz/

a nebo zde: https://www.facebook.com/kladivonaautobazary/

Sledovat mne můžete také zde (můj osobní profil) https://www.facebook.com/david.koukol.3

Můj web s kontakty je zde: http://auto.proweb.cz/

Budu rád, když mi tam napíšete třeba nějaký námět, čím se zabývat, co zlepšit, atd.

Také sháním nadšence do týmu. Kdo by chtěl toto dělat, přihlaste se.

Seznam rubrik