Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

Já bych potřeboval přitočit 200tkm, aby se toho otec už rozhodl zbavit.

0 0
možnosti
JK

Auta dělám jako přivýdělek a Vaše články se mi líbí. Snad nikoho neurazím, ale lidi jsou fakt hlupáci, někteří. Když mám auto s komplet servisní historií a je dohledatelná i dle protokolů z Německa a auto má třeba 40 tkm, tak tomu nevěří. Když teda přivezu poctivé auto, co má 200 tkm a má také zjistitelné nebo doložitelné servisní intervaly, tak to nechtějí, že to má hodně. Člověk by se z toho zbláznil.

Ono se nemusí stáčet ani jednorázově třeba o 300 tkm. Němci to dělají, a nejen Němci tak, že si koupí auto nové a najedou třeba 30 tisíc. Pak to stočí na 15 a jedou na povinnou garanční prohlídku. A takhle to dělají třeba pořád, dokud je na to vozidlo záruka. Takže v této době není jistota ani auto z Německa nebo z Holandska, co má doložené servisní intervaly.

0 0
možnosti
Foto

Pořád ale z Německa auto je i v případě stočení v lepším stavu, než po stejném zákroku zde u nás. Statistika ale mluví za vše. Pak velikost trhu, respektive možnost výběru je rozdílná a zas hovoří pro Německo. Bohužel, čím více postižené auto, tím levnější a to je jediný faktor, který mluví pro auto z našich bazarů - bohužel pro většinu ovcí je tento faktor nejsilnější... Dělám auta několik let na plný úvazek, nejen že zjištuji problémy, ale snažím se klientovi nabízet řešení, které ve většině případů zní jednoduše - sedneme spolu do auta a jedem do Německa. Pravda, že tuto možnost většinou u mne využívají spíše vzdělanější lidé, méně vzdělaní volí napálení zde v bazarech a myslí, jak již na to vyzráli, když si přečetli a nebo stáhli nějaký návod "Jak se nenechat napálit"...

0 1
možnosti
Foto

To je zajímavý, že ta stočená kilometráž téměř odpovídá vzdálenosti Země od Měsíce. Jestli si tady někdo neudělal zajímavý výlet a pak se to pokusil zatlouct... :-)

3 0
možnosti
TH

Jaký má význam stáčení o jednotky nebo drobné desítky tisíc? Když už stočit (nepodporuji), tak zásadně. Kdybych se dozvěděl, že je auto, o které se zajímám, stočené o deset tisíc, tak byť je to celkem zanedbatelné, stejně bych od koupě okamžitě vycouval, jelikož by mne odradil už jen ten fakt manipulace s kilometry a auto by pro mne nadále bylo nedůvěryhodné.

0 0
možnosti
Foto

Třeba dejme tomu, že auto má najeto 15.000km, tedy ojetina - stočíme o 10.000km a ejhle máme nové auto. Tudíž financování je jinde, pojištění atd. A to je "jen" o 10.000km. (Nové auto je považováno do 6.000km, pak je to již ojetina). Zkrátka důvodů může být více, záleží na konkrétním případu :)

1 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2131x
Vždy mne bavila auta a svět okolo nich, bohužel čím hlouběji jsem poznával tento obor, tím více problémů jsem potkával. Nejen problémů ale i podvodů. Proto jsem se rozhodl podvody odhalovat, pojmenovávat je a také ale hledat řešení. Nechci si výsledky nechat jen pro sebe. Proto tu jsem.

 

Můžete moji práci sledovat zde: https://www.facebook.com/autoautacz/

a nebo zde: https://www.facebook.com/kladivonaautobazary/

Sledovat mne můžete také zde (můj osobní profil) https://www.facebook.com/david.koukol.3

Můj web s kontakty je zde: http://auto.proweb.cz/

Budu rád, když mi tam napíšete třeba nějaký námět, čím se zabývat, co zlepšit, atd.

Také sháním nadšence do týmu. Kdo by chtěl toto dělat, přihlaste se.

Seznam rubrik