Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Za ten adventní svícen karma :-)

1 0
možnosti
Foto

nadřazujeme se nad mnohá etnika, ale mnozí z Čechů jsou horší jako oni.

2 1
možnosti

Vy jste v prve rade takovy bajkar...Ne, ze by zaklad vasich clanku nebyl pravdivy, ale vzdy si tam doplnite neco, co jste si ciste vymyslel...V tomto pripade fiktivni rozhovor s Jordancem na tema Cesi a staceni. Ano, urcite to bude tak, ze tam prijede Cech, pozada o auto s najezdem 400 000 a rekne Jordanci "tak a ted si to stocim na stovku". Stovky Cechu jezdi kupovat Skodovky do Nemecka za Jordancem a kazdy se mu pochlubi s tim, ze auta staci. A co vy, pane? Vy nestacite? Jakto, ze nestacite, kdyz vsichni Cesi staci? My v Nemecku nestacime, tech 30%, co uvadi v tisku, to jsou vsechno hoaxy...;-D Ach jo...

3 0
možnosti

Pane Kroner, když někdo chce jen auta, která mají 400 tisíc a víc, tak je každýmu jasný, že chce kupovat levnej skoro šrot. A jestli má Jordánec v počítači win kod. Tak se třeba za půl roku koukne a zjistí že ho někdo dal do značkového servisu a má najeto 120 tisíc. A jestli se ten němec náhodou potká s takovým žvanilem, jakej mě dřív vozil do práce, tak ten o svejch kšeftech a podfukách vyprávěl každýmu, koho vezl do práce. Jinak o stáčení v Česku už před lety psaly i německý noviny.

1 0
možnosti

Pro inzenyra slaboproude eletroniky neni problem najit snimace pulsu otacek prednich kol. Neni to ani nijak tajne, pripojuje se na to taxametr, ktery vam cita otacky kola a prepocitava na cenu. Ty vodice staci velmi kultivovane odizolovat a uzemnit, prestipnuti je v logickych obvodech treti stav, nezadouci.

Slysel jsem i o delickach pulsu, to je zapojeni, ktere by mel zvladnout i stredoskolak. Treba delicka 4mi vam zapocte kazdy ctvrty puls. Tachometr vam ukazuje ctvrtku z skutecne rychlosti.

Lepe vybavena elektro dilna, znalosti prumyslovych sbernic. Merici technika, software.

2 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2131x
Vždy mne bavila auta a svět okolo nich, bohužel čím hlouběji jsem poznával tento obor, tím více problémů jsem potkával. Nejen problémů ale i podvodů. Proto jsem se rozhodl podvody odhalovat, pojmenovávat je a také ale hledat řešení. Nechci si výsledky nechat jen pro sebe. Proto tu jsem.

 

Můžete moji práci sledovat zde: https://www.facebook.com/autoautacz/

a nebo zde: https://www.facebook.com/kladivonaautobazary/

Sledovat mne můžete také zde (můj osobní profil) https://www.facebook.com/david.koukol.3

Můj web s kontakty je zde: http://auto.proweb.cz/

Budu rád, když mi tam napíšete třeba nějaký námět, čím se zabývat, co zlepšit, atd.

Také sháním nadšence do týmu. Kdo by chtěl toto dělat, přihlaste se.

Seznam rubrik