Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J33i16ř76í 86F24á80b42i71k

10. 1. 2017 22:31

Naprosto souhlasím. Je bohužel pravda , že již moc auta nedělám spíše pro kamarády nebo pro velmi dobré známé. Dnes jsem měl hovor s člověkem jenž si před čtrnácti dny koupil ford focus 2,0 TDDI . Během těchto čtrnácti dnů do něj nasypal dalších 25 000. Ptal jsem se proč to dělá . Odpověď zněla nepřečetl jsem si smlouvu. Přijel ke mně a diagnoza zní odchází čerpadlo a vstřiky. Auto je nádherné na pohled. Ale mechanicky vražda to je přesně o tom co píšete. Vrcholem je to . Protože tomu nerozumí tak tak jak mi vyprávěl ho v servisech obrovsky natáhli. Jeho ponaučení již tam nikdy nepojede.

.

0 0
možnosti
Foto

Auto je 13 let staré a relativně velmi levné. Takže to je velmi čestný popis.

U nás, když se soukromě prodával vůz, tak se vždy udávalo "stav vozu odpovídá stáří a počtu ujetých kilometrů".

V roce 2007 jsem soukromě prodával BMW 525i z roku 1993, tedy 14 let staré. Ozval se jediný zájemce od Vyškova, trochu sem mu slevil na 40.000,- a velmi výživná byla ta diskuze okolo vozu.

Stále si vůz prohlížel a tvrdil, že je rezavý. A taky byl. Prahy a dveře rzí tedy prolezlé byly a já mu stále opakoval: "Co byste chtěl od 14 letého auta?".

Na svátky jsem mu poslal SMS a poptal se po zdraví vozu. Odpověděl, že je skvělé, auto jezdí výborně (tak to bylo vždycky) a další čtyři roky jsme si vždy o svátcích o tom autě psali.

Takže ten, kdo věci trochu rozumí, sežene si na šroťáku potřebné díly nebo celý motor, může mít za levný peníz velmi dobré auto a proběh kilometrů vůbec neřeší.

Je to, podle mě dětinské. Pokud cena odpovídá, auto s 500.000 km je moje volba.

0 0
možnosti
Foto

No, jo, pane Vokoune, to je zákon. Ale zákony se vždy překračovaly. I tehdy, když za jakoukoli krádež visel zloděj na šibenici.

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2131x
Vždy mne bavila auta a svět okolo nich, bohužel čím hlouběji jsem poznával tento obor, tím více problémů jsem potkával. Nejen problémů ale i podvodů. Proto jsem se rozhodl podvody odhalovat, pojmenovávat je a také ale hledat řešení. Nechci si výsledky nechat jen pro sebe. Proto tu jsem.

 

Můžete moji práci sledovat zde: https://www.facebook.com/autoautacz/

a nebo zde: https://www.facebook.com/kladivonaautobazary/

Sledovat mne můžete také zde (můj osobní profil) https://www.facebook.com/david.koukol.3

Můj web s kontakty je zde: http://auto.proweb.cz/

Budu rád, když mi tam napíšete třeba nějaký námět, čím se zabývat, co zlepšit, atd.

Také sháním nadšence do týmu. Kdo by chtěl toto dělat, přihlaste se.

Seznam rubrik