Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Podle mě by každá cena měla být k jednání. Před deseti lety jsem prodával BMW 525i, ročník 1993.

Prodával jsem ho sám. Auto jezdilo skvěle. Ale bylo "trochu" zrezlé. Nasadil jsem cenu na 45.000,- , kupce jsem provezl a byl spokojen.

Méně byl spokojen s tou rzí a tak dostal 5.000,- slevu a dalších 5 let jsme si k Vánocům psali SMS, jak to auto skvěle slouží.

0 1
možnosti
Foto

Cena k jednání může být, když Vy si prodáváte svoje auto. Já nabízím auto, které prodejce opatřil informací Fest Preis, což je pevná cena. Zde k tomuto jsem se myslí již dostatečně vyjádřil výše v blogu. Přesto se pokouším smlouvat vždy, dokonce i když prodejce napíše Fest Preis, ale musí to mít nějaká pravidla a úroveň. Nelze smlouvat bez toho abych auto neviděl, jen tak z sportu, že to prostě zkusím. Dnes díky anonymitě internetu si každý myslí, že může cokoli, bez jakýchkoli ostychů a slušnosti. K jednání může být považována každá cena, kupujícím, tedy Vámi, ale prodávající zas má právo říci, že smlouvat nebude a tudíž cena je pevná. Myslím, že je slušností kupujíciho a ukázkou jeho inteligence, jak k této skutečnosti přistoupí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2131x
Vždy mne bavila auta a svět okolo nich, bohužel čím hlouběji jsem poznával tento obor, tím více problémů jsem potkával. Nejen problémů ale i podvodů. Proto jsem se rozhodl podvody odhalovat, pojmenovávat je a také ale hledat řešení. Nechci si výsledky nechat jen pro sebe. Proto tu jsem.

 

Můžete moji práci sledovat zde: https://www.facebook.com/autoautacz/

a nebo zde: https://www.facebook.com/kladivonaautobazary/

Sledovat mne můžete také zde (můj osobní profil) https://www.facebook.com/david.koukol.3

Můj web s kontakty je zde: http://auto.proweb.cz/

Budu rád, když mi tam napíšete třeba nějaký námět, čím se zabývat, co zlepšit, atd.

Také sháním nadšence do týmu. Kdo by chtěl toto dělat, přihlaste se.

Seznam rubrik