- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vyráběli jsme šicí stroje. Bez jakýchkoliv vylepšení či změn čehokoliv, bylo cca 10 % strojů vynikajících, 80% dobrých a 10% nepovedených. Zabíhávači to poznali a když si stroj kupoval zaměstnanec nebo známý dostal ten vynikající. Všechny stroje byly přitom dle technologických postupů v pořádku. Rozdíl způsobilo to, jak se tolerance v uložení sešly.
Oni jsou novináři a "novináři". Znal jsem jednoho, co nikdy neměl vlastní auto a jen "testoval", ob týden měl jiný vůz. Texty pak kompiloval z oficiálních materiálů automobilky. Tudíž vůbec neměl vylepšený vůz, ale za svoje texty dostal slušně zaplaceno a navíc měl fungl nový vůz k osobní potřebě na týden až dva zadarmo. Vy byste pak půjčovatele hanil a riskoval, že už vám příště žádný vůz nepůjčí?
Souhlasí... A také se u novinářských aut vylepšuje odhlučnění v interiéru a spousta dalších věcí.. Ale je to stejný cirkus, jako např. s emisemi a spotřebou - testy v laboratorních podmínkách, s odlehčeným vozem který má zlepšenou aerodynamiku atd.. Prostě Potěmkinovy vesnice..
Je to XK120, nebo XK140?
a kde fotografováno?