Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vyráběli jsme šicí stroje. Bez jakýchkoliv vylepšení či změn čehokoliv, bylo cca 10 % strojů vynikajících, 80% dobrých a 10% nepovedených. Zabíhávači to poznali a když si stroj kupoval zaměstnanec nebo známý dostal ten vynikající. Všechny stroje byly přitom dle technologických postupů v pořádku. Rozdíl způsobilo to, jak se tolerance v uložení sešly.

1 0
možnosti
Foto

Zdravím, je to 140 :)

0 0
možnosti
Foto

Oni jsou novináři a "novináři". Znal jsem jednoho, co nikdy neměl vlastní auto a jen "testoval", ob týden měl jiný vůz. Texty pak kompiloval z oficiálních materiálů automobilky. Tudíž vůbec neměl vylepšený vůz, ale za svoje texty dostal slušně zaplaceno a navíc měl fungl nový vůz k osobní potřebě na týden až dva zadarmo. Vy byste pak půjčovatele hanil a riskoval, že už vám příště žádný vůz nepůjčí?

0 0
možnosti
VK

V42i69l61é46m 59K42l38i53k65a

7. 11. 2016 17:52

Souhlasí... A také se u novinářských aut vylepšuje odhlučnění v interiéru a spousta dalších věcí..:-) Ale je to stejný cirkus, jako např. s emisemi a spotřebou - testy v laboratorních podmínkách, s odlehčeným vozem který má zlepšenou aerodynamiku atd.. Prostě Potěmkinovy vesnice..;-D

0 0
možnosti

Je to XK120, nebo XK140?

a kde fotografováno?

0 0
možnosti
  • Počet článků 47
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2131x
Vždy mne bavila auta a svět okolo nich, bohužel čím hlouběji jsem poznával tento obor, tím více problémů jsem potkával. Nejen problémů ale i podvodů. Proto jsem se rozhodl podvody odhalovat, pojmenovávat je a také ale hledat řešení. Nechci si výsledky nechat jen pro sebe. Proto tu jsem.

 

Můžete moji práci sledovat zde: https://www.facebook.com/autoautacz/

a nebo zde: https://www.facebook.com/kladivonaautobazary/

Sledovat mne můžete také zde (můj osobní profil) https://www.facebook.com/david.koukol.3

Můj web s kontakty je zde: http://auto.proweb.cz/

Budu rád, když mi tam napíšete třeba nějaký námět, čím se zabývat, co zlepšit, atd.

Také sháním nadšence do týmu. Kdo by chtěl toto dělat, přihlaste se.

Seznam rubrik